Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش مهم صدا و سیما در تقویت فرهنگ‌ اسلامی گفت: تقویت فرهنگ‌ اسلامی و ولایت‌مداری در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان می‌تواند آنان را در اهدافشان ناکام کند. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  صبح امروز در آیین رونمایی از تولیدات رسانه‌ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز بوشهر باقدردانی از تلاش و خدمات صدا و سیما در مقابله با ترفندهای دشمنان به شرایط قبل از انقلاب پرداخت و اظهار داشت:  دشمنی علیه اسلام  و انقلاب در 40 سال گذشته تشدید یافته و در سال‌های اخیر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله حسینی بوشهری: دشمنان برای تخریب جامعه اسلامی از هیچ راهی دریغ نمی‌کند تاکید امام جمعه بوشهر بر اجرای‌ سریع سند بنیادین آموزش و پرورش امام جمعه بوشهر خواستار تسریع در اجرای شبکه ریلی بوشهر شد

 عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در دو سال اخیر شاهد جریانی از سوی دشمن هستیم خاطر نشان کرد:دشمنان در راستای نشان دادن مقبولیت خود  زندگی در غرب را به جامعه عرضه می‌کنند تا از این طریق بتوانند به اهداف خود دست یابند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با قدردانی از تلاش صدا و سیما در راستای مقابله با ترفندهای دشمنان تصریح کرد: تهیه تولیدات فاخر توسط صداوسیمای مرکز بوشهر می‌تواند نقشه دشمن را خنثی کند آن هم در استان بوشهر،که پیوند مردم با ولایت ودینداری ناگسستنی است.

 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  با تاکید بر اقتدار نظام اسلامی ایران گفت: در اوایل انقلاب امکانات چندانی نبود و با دست خالی به جنگ دشمن می‌رفتیم اما امروز می‌توانیم با قدرت با آنها مقابله کنیم .

امام جمعه قم با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی  مستحکم و پایدار است افزود: دشمنان برای خدشه وارد کردن به نظام اسلامی از همه راه وارد می‌شوند که تقویت فرهنگ‌ اسلامی و ولایت‌مداری در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان می‌تواند آنان را در اهدافشان ناکام کند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز بوشهر هم با بیان اینکه 5 مستند فاخر در رسانه استانی بوشهر تولید شده خاطر نشان کرد: این مستندها با عنوان‌های دریای خدمت ، ایران هسته‌ای، خورشید و خاک، در حصار دژ ، گفتگو و ترکیبی  است که با عتاوین گوناگون عرضه می‌شود.

سیدحسین ناظر، کارنامه استانداران، رویش‌های انقلاب اسلامی ،به عشق وطن و صبح انقلاب تولیدات سیمای مرکز بوشهررا از برنامه‌ها دانست و افزود: سامانه اطلاع رسانی زیرنویس ، فجر خدمت، چلچله ها، لاله‌های خونین، پیام انقلاب، روزشمار انقلاب، بوتراب انقلاب و سمنبر انقلاب تولیدات صدای مرکز بوشهر، گزارش‌های مختلف توسعه و پیشرفت استان در حوزه خبر، چهل برگ زرین تولید فضای مجازی مرکز بوشهر، معرفی چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی و وقایع نگار چهل ساله انقلاب اسلامی حاصل کار واحد پژوهش مرکز بوشهر است که رونمایی شد.

وی با بیان ایتنکه در 9ماه امسال 95.6 درصد مخاطبان نسبت به 4 برنامه رادیویی و 5 برنامه تلویزیونی ابراز رضایت کردندگفتک   70.6 درصد  هم در زمینه خبر در حد زیاد و خیلی زیاد ابراز رضایت کردند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه سه‌شنبه هفتم فروردین ماه در آیین رونمایی از ترجمه مجموعه شش جلدی تألیفی میشل کعدی؛ ادیب و فیلسوف مسیحی لبنانی در حاشیه برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن با اشاره به تقارن بهار ۱۴۰۳ با بهار قرآن و دل‌ها، اظهار داشت: خوشحالم که خداوند متعال این توفیق را به من و همکارانم عنایت کرد که این کار مهم و اساسی، کار ترجمه آثار اندیشمندان غیر مسلمان در خصوص اهل‌بیت عصمت و طهارت را آغاز کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نگاه من به این کار یک نگاه تمدنی و به عنوان یک خیر و برکت برای دنیا و آخرت مسؤولیت مهمی که بر عهده دارم، است.

وی گفت: کار اصلی متعلق به پروفسور میشل کعدی است که با وجود کبر سن برای هفتمین بار است که به ایران می‌آید و عاشق امام رضا (ع) و اهل‌بیت عصمت و طهارت است و این ویژگی انسان‌های کامل است که درخشش آنها همه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

اسماعیلی ادامه داد: اگر دل‌های پاک و مطهر در معرض تابش نور حضرت محمد (ص) و اهل‌بیت قرار گیرند به عناصر برجسته‌ای برای بازگو کردن فضائل تبدیل می‌شوند.

وزیر فرهنگ با اشاره به تعابیر میشل کعدی از ائمه اطهار (ع) و امامان معصوم گفت: اینها نشان‌دهنده دل پاکی است که آئینه انعکاس فضائل اهل‌بیت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در تاریخ یک گفت‌وگوی برجسته و ارزشمند داریم؛ هیچ وقت غبار کهنگی بر این گفت‌وگوی فاخر نمی‌نشیند.

اسماعیلی در این رابطه به هجرت مسلمانان به حبشه در سال پنجم بعثت بر اثر فشار مشرکان مکه اشاره کرد که در دربار نجاشی حاضر شدند، گفت: حقیقت اسلام است آنجایی است که بر زبان جعفر بن ابیطالب جاری شد و وقتی همه اسباب زمینه‌ساز برگرداندن مهاجران از سوی نجاشی فراهم بود جعفر بن ابیطالب، اسلام و آئین پیامبر را معرفی می‌کند و آیات ابتدای سوره مبارکه مریم را قرائت کرد. آیات زیبایی که تا تولد حضرت عیسی مسیح جلو می‌آید و زیبایی و حقیقت اسلام را به نجاشی که مسیحی عادل بود نشان می‌دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نیاز داریم در دوره اخیر با نگاه تمدنی عناصر برجسته آئینی خود را ارائه کنیم. اینها هر چقدر شفاف ارائه شود دل‌های بیشتری را جذب می‌کند و امیدوارم این کار که آغاز شده مسیر جدیدی برای نشر معارف باشد.

وی ادامه داد: همگی همت کرده و این کار بزرگ را انجام می‌دهیم و به‌زودی جشن رونمایی از یکصدمین اثر را برگزار کنیم.

اسماعیلی با اشاره به دیدار شب گذشته شاعران با رهبر انقلاب اظهار داشت: ایشان در ادامه فرمایش خود در ادامه ترجمه آثار فارسی به زبان‌های دیگر و با اشاره به موضوع غزه فرمودند که نیاز است آثار شعرای ما هم به ویژه به زبان عربی ترجمه شود.

وزیر فرهنگ گفت: دوستانی در مورد غزه شعر سرودند که رهبر انقلاب فرمودند شعر و ادبیات رساترین زبان و قوی‌ترین رسانه برای انتقال پیام است. امید است این کار در معاونت قرآن و عترت و معاونت فرهنگی و مؤسسه ایران پی گرفته شود.

وی بیان کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغوشمان برای استقبال از پیشنهادهای خلاقانه کاملاً باز است و در اختیار جامعه فرهنگی کشور هستیم.

اسماعیلی گفت: در وزارت فرهنگ در همه بخش‌ها آمادگی خود را برای انجام طرح‌های خلاقانه و گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی اعلام می‌کنیم و از همه اندیشمندان خارجی و دلسوزان عرصه فرهنگ در اقصی نقاط دنیا می‌خواهم در این پویش همراه ما باشند. ما نیاز به انقلاب جدید در حوزه نشر و ارائه آثار فاخر به زبان‌های زنده دنیا داریم و این همت امروز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنی‌های فرهنگی و همکاران انقلابی و برجسته و دانشمند در وزارت فرهنگ و شخصیت‌های علمی فاخر و فعالان در این مسیر وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اظهار داشت: از تمام تلاشگران این عرصه تشکر می‌کنم.

کد خبر 6063498 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فعالیت دانش‌بنیان در استان بوشهر به‌ یک فرهنگ تبدیل شده است
  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • شعار سال فقط مربوط به تولیدات اقتصادی نیست