Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:45:35 GMT

نحوه برگزاری پلی آف لیگ برتر بسکتبال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۸۹۹

نحوه برگزاری پلی آف لیگ برتر بسکتبال مشخص شد

تهران- ایرنا- رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال نحوه ادامه رقابت های لیگ برتر بعد از بازی های تیم ملی بسکتبال و تعداد بازی ها در مرحله پلی آف، نیمه نهایی و نهایی لیگ را اعلام کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، از نوزدهم بهمن اردوی تیم ملی بسکتبال ایران شروع می شود و لیگ برتر به تعطیلات می رود. تیم ملی ایران دوم و پنجم اسفند با ژاپن و استرالیا از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با به پایان رسیدن مسابقات تیم ملی لیگ دوباره آغاز می شود و به مراحل نهایی خود می رسد.
ورژ آبکاریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره نحوه برگزاری لیگ برتر تا شروع تمرینات تیم ملی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا 15 بهمن لیگ ادامه داشته باشد و از نوزدهم همین ماه بازیکنان وارد اردوی ملی شوند. بر همین اساس نیز تا شروع اردوی تیم ملی بازی ها دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود.
آبکاریان در پاسخ به این سوال که بعد از بازی های تیم ملی آیا بازی ها دو روز در هفته می شود؟ بیان کرد: پس از برنامه های تیم ملی دوباره لیگ هفته ای یک مسابقه خواهد داشت و رقابت ها مثل قبل ادامه پیدا می کند.
او در پاسخ به این سوال که نحوه برگزاری رقابت های پلی آف و تعداد بازی ها مشخص شده است؟ گفت: قرار است پلی آف به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار شود اما با شروع مرحله نیمه نهایی و نهایی تعداد بازی ها بیشتر می شود. دیدارهای نیمه نهایی و نهایی لیگ به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می شود.
رئیس کمیته مسابقات ادامه داد: تعداد دو برد از سه مسابقه برای مراحل پایانی جذابیت ندارد و بازی های چهار برد از هفت مسابقه نیز بسیار زیاد و طولانی است. بهترین تصمیم سه برد از پنج مسابقه است و ما نیز همین تصمیم را گرفتیم.
آبکاریان همچنین گفت: تمام برنامه ریزی های ما این است که لیگ قبل از ماه رمضان به پایان برسد و در این میان بازی های تیم ملی و غرب آسیا را نیز تنظیم کرده ایم که تاثیری بر لیگ نداشته باشد.
ورزشی**ع-ح**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر بسكتبال بسكتبال تيم ملي بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد