Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:58:11 GMT

مبارزه با موادمخدر به نحو مطلوبی دنبال شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۹۰۶

مبارزه با موادمخدر به نحو مطلوبی دنبال شده است

کرمان - ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: نیروی انتظامی و سایر نهادهای دست اندرکار مبارزه با مواد مخدر ایثارگرانه و با همه مشکلات و کمبودها کار خود را تاکنون به نحو مطلوب انجام داده اند.

به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: پیگیری ها برای انعقاد تفاهم نامه هایی با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بمنظور افزایش سهم نیروی انتظامی استان کرمان در راستای مقابله با مواد مخدر در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر شناسایی نقاط ضعف در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و ادامه داد: این کار نیاز به آمار دقیق دارد و نیازمند کار پیچیده علمی است و باید به مسائل زیربنایی بیشتر توجه شود.
بصیری خاطرنشان کرد: پیگیری می شود که تعرفه مراکز درمان اعتیاد اصلاح شود تا بیمه سلامت بتواند تمامی مراکز ترک اعتیاد را تحت پوشش قرار دهد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان نیز گفت : پیشگیری اولویت اول در عرصه مبارزه با مواد مخدر است و اولویت کوتاه مدت نیز جمع آوری و درمان این افراد است.
محمدرضا انارکی محمدی افزود: در حوزه فرهنگی و پیشگیری مبارزه با مواد مخدر تفاهم نامه های متعددی با آموزش و پرورش، علوم پزشکی، بنیاد شهید، کمیته امداد و جمعیت هلال احمر منعقد شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری 469 خودرو و یک ملک به ارزش 11 میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت مزایده فروخته شده است، اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 112 دستگاه خودرو نیز توقیف شده که از این تعداد 884 خودروی سبک و 155 دستگاه سنگین و 63 دستگاه موتورسیکلت بوده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های ستاد ضربه زدن به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان است زیرا این اقدام می تواند در مبارزه با موادمخدر بسیار اثرگذار باشد.
7440/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر مبارزه با موادمخدر معاون سياسي استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر

دیگر خبرها

  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس