Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال عمان با استفاده از قانون صعود بهترین تیم سوم گروه و به لطف یک پیروزی مقابل ترکمنستان در مقابل پذیرفتن دو شکست، حکم صعود به مرحله حذفی جام ملتهای آسیا را به دست آورد تا امشب حریفی سخت کوش باشد برای تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات.

با بررسی آمارهای کلی این مسابقات در مرحله گروهی، تنها عنوان بهترین که به حریف امشب تیم ملی ایران رسید، عنوان بیشترین ضربه کرنر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمانی‌ها در ۳ دیدار گذشته شان ۲۷ بار ضربه کرنر زدند تا دارای بیشترین کرنر در مرحله گروهی این مسابقات باشند. نزدیک ترین تیم به عمان در زدن ضربات کرنر، استرالیا بود که ۲۴ کرنر داشت.

بازیکنان تیم عمان ۴ بار در بازیهای گروهی موفق به گلزنی شدند که این ۴ گل توسط ۴ بازیکن مختلف زده شده است و این تیم بازیکن ۲ گله یا بیشتر ندارد. و در مقابل آن ۴ بار هم گل خوردند. آنها به طور متوسط ۵۴درصد مالکیت توپ در هر بازی داشتند و از این حیث نهمین تیم برتر حاضر در مسابقات هستند. 

عمانی‌ها در ۳ بازی گذشته شان ۲۸ بار اقدام به شوتزنی به سمت دروازه حریف کرده‌اند که تنها ۷ شوت آنها داخل چارچوب بوده است. 

بازیکنان تیم عمان در مجموع بازیهای گذشته شان ۳۵ بار مرتکب خطا شده و ۶ کارت زرد از داوران گرفته‌اند. همچنین بازیکنان این تیم در ۳ بازی گذشته شان ۴ بار در تله آفساید تیم های حریف گرفتار شده‌اند. 

کد خبر 4518078 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عمان جام ملت های آسیا 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال

بر اساس ابلاغیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک، گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.

به گزارش مشرق، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.

این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی‌شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتی که دو تیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمام این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

تصاویر نامه‌های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

دیگر خبرها

  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • علیزاده طلایی شد
  • باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند