Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زهتابی مدیر استودیو پاییزان درباره هشتمین جشنواره ویدئویی ایران و تغییرات به وجود آمده امسال در این جشنواره نسبت به سال‌های گذشته به خبرنگار مهر گفت: تغییرات به وجود آمده در جشنواره امسال، قطعا اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد البته وارد شدن رسانه‌ها در حوزه بازی‌های رایانه‌ای، از تغییرات جشنواره هم مثبت‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: البته این موضوع مهم را باید بگویم که هر میزان تغییرات جشنواره در کم‌تر باشد، بهتر است. اگر هر سال این تغییرات در جشنواره ادامه پیدا کند، از اعتبار آن کاسته می‌شود زیرا بازی‌سازان برتر پلن بازی‌هایشان را براساس جشنواره تغییر نمی‌دهند یادم است که در زمان گذشته بازی‌سازان به‌گونه‌ای بازی می‌ساختند که به جشنواره برسد اما فکر نمی‌کنم در این سال‌ها رویه به این شکل باشد که شرکت‌ها و گروه‌های بازی‌سازی خیلی تمایلی به شرکت در جشنواره داشته باشند و این خبر خوبی نیست.

مدیر استودیو پاییزان در پاسخ به این سوال که چرا تمایل شرکت بازی‌سازان با تغییرات زیاد جشنواره کم خواهد شد، اظهار کرد: دلایل‌اش هم به نظرم این است که تغییر سیاست‌های جشنواره باید خیلی به کندی صورت گیرد، زمانی‌که تاریخ جشنواره را تغییر می‌دهید باید خیلی مطمئن باشید که چرا باید تاریخ را تغییر داد، این تغییرات باید یک بار در ۱۰ سال رخ دهد. اگر می‌خواهید جشنواره جایگاه خوبی میان بازی‌سازان داشته باشد تغییراتی که در آن اعمال می‌شود باید بسیار محدود باشد. مثلا بازی‌ساز نمی‌داند که قرار است جشنواره تابستان برگزار شود یا زمستان، این اتفاق برای بازی‌ساز خوشایند نیست.

سازنده بازی «پدر خوانده و ارتش فرا زمینی» درباره تغییرات داوری و رقم جایزه ادامه داد: اگر مسئولان برگزاری جشنواره بازی‌های ویدئویی امسال تغییری در جایزه ایجاد کردند دیگر در سال‌های بعد نباید این رقم تغیر کند زیرا اعتبارش را از دست می‌دهد البته در سال‌های گذشته در نوع داوری‌ها مشکلات فنی زیادی وجود داشت که یک نفر به عنوان داور باید به صورت فشرده بازی‌ها را داوری می‌کرد اما امسال با تغییراتی که در داوری‌ها ایجاد شده، شرایط بهتری به‌وجود خواهد آمد.

کد خبر 4518118 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی رایانه ای ایرانی بازی های رایانه ای بنیاد ملی بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم باید در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز تحقق یابد.

وی افزود: سهم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم باید توسط مدیران استانی پیگیری و جذب شود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: اعتبارات تخصیصی باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرعت جذب و کارسازی شود.

وی تصریح کرد: دولت مردمی با تمام توان در انتقال آب تلاش کرد و با تشریک مساعی به نتیجه رسید.

کد خبر 6082056

دیگر خبرها

  • سخت‌گیری لازم برای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق صورت گیرد
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد