Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@12:21:06 GMT

صعود فیروز قزوین به مرحله نهایی لیگ یک

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۹۶۳

صعود فیروز قزوین به مرحله نهایی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پایان رقابت های والیبال نشسته لیگ دسته یک باشگاه های کشور در قزوین، تیم‌های فیروز قزوین، تایباد و شهربابک راهی مرحله نهایی شدند.

در بازی های روز پایانی این رقابت ها، تیم هیأت سلماس ٣ بر ١ شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت، تیم فیروز قزوین با نتیجه ٣ بر ٢ از سد شهر بابک کرمان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد موفق شد ٣ بر ١ هیأت گرگان را شکست دهد، تیم شهر بابک کرمان هم هیأت رشت را ٣ بر ٠ از پیش رو برداشت.

تیم منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد با نتیجه ٣ بر ٠ بر شهرداری تبریز پیروز شد، فیروز قزوین با نتیجه ٣ بر ٠، هیات گرگان را شکست داد.

تیم‌های سلماس و فیروز قزوین با نتیجه مشابه ۳بر صفر، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد و هیات رشت را مغلوب کردند، هیات گرگان هم ۳بر یک، هیات رشت را برد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رقابت شهرداری نیمه نهایی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای نخستین بار تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرده و مجید مرتضایی را به‌عنوان سرمربی ایرانی بالای سر خود داشت، با کامبک شگفت انگیز در بازی امروز مقابل بحرین توانست در جایگاه دوم جدول گروه D قرار بگیرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

شاگردان مجید مرتضایی که جام ملت‌های آسیا را با شکست 3 بر یک مقابل ایران آغاز کردند و در دومین دیدار برابر کویت به تساوی رسیدند، در نیمه اول بازی امروز برابر بحرین ناامید شدند و با باخت 2 بر یک به رختکن رفتند.

فوتسالیست‌های افغانستان در نیمه دوم کاملا متفاوت کار کردند و توانستند با نمایش استثنایی و زدن دو گل مقابل بحرین، توانستند برتری خود را تا لحظات پایانی حفظ کنند و به پیروز 3 بر 2 برسند و از مرحله گروهی صعود کنند.

شاگردان مرتضایی توانستند با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل منفی یک، در مقایسه با کویت که مثل آنها 4 امتیاز کسب کرده ولی تفاضل گل منفی 3 داشت، در رده دوم جدول گروه D قرار بگیرند و حریف تیم ملی فوتسال تاجیکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شوند.

تیم ملی فوتسال افغانستان البته می‌تواند در بازی بعدی هم شگفتی‌سازی کند و با عبور از سد تاجیکستان و رسیدن به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی را هم بگیرد.

دیگر خبرها

  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند