Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بررسی قیمت انواع نفت در بازار‌های جهانی از افزایش قیمت قابل توجه حکایت دارد به گونه‌ای که هر بشکه نفت خام افزایش ۳.۰۳ دلاری، هر بشکه نفت برنت افزایش ۳.۴۷ دلاری، هر بشکه نفت اوپک افزایش ۱.۲۴ دلاری و هر بشکه نفت کوره افزایش ۰.۰۵۷۸ دلاری داشته است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، نفت خام طی هفته گذشته میلادی در ۶ روز کاری مورد معامله و قیمت گذاری قرار گرفت که برآیند کلی آن از افزایش قیمت خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر بشکه نفت در بیست و چهارمین روز از دی ماه به قیمت ۵۰.۷ دلار ارزش گذاری شد، روز پس از آن با افزایش حدود ۲ دلاری به قیمت ۵۲.۰۸ دلار رسید، در ادامه این روند افزایش چند سنتی را تجربه کرد تا رقم ۵۲.۴۱ دلار را از آن خود کند.

هر بشکه نفت خام در بیست و هفتمین روز از دی ماه به ارزش ۵۲.۴۵ دلار خرید و فروش شد، پس از آن نفت خام جهش بی سابقه‌ای را از آن خود کرد و به قیمت ۵۳.۸ دلار رسید و در نهایت در آخرین روز مورد معامله نفت خام قیمت ۵۳.۷۳ دلار را برای خود برگزید.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت خام طی هفته گذشته از افزایش ۳.۰۳ دلاری خبر می‌دهد.

 

بررسی قیمت نفت برنت نشان از الگوی مشابه رفتاری این نفت با نفت خام است، به گونه‌ای که در ۶ روز مورد معامله افزایش قیمت قابل توجهی داشته است.

هر بشکه نفت برنت در نخستین روز از هفته میلادی گذشته به رقم ۵۹.۱۹ دلار ارزش گذاری شد، روز پس از آن قیمت نفت به ارزش ۶۰.۵۹ دلار رسید و در سومین روز از هفته با افزایش کمتر از ۱ دلاری قیمت نفت به ارزش ۶۱.۳۷ دلار رسید.

در ادامه هفته و در چهارمین روز از آن، قیمت نفت برنت تغییر آنچنانی نداشت و در رقم ۶۱.۳۷ دلار ثابت ماند.

هر بشکه نفت برنت در ۲ روز پایانی هفته وارد کانال ۶۲ دلاری شد به گونه‌ای که در بیست و هشتمین روز از دی ماه نفت برنت به ارزش ۶۲.۷ دلار و در آخرین روز به ارزش ۶۲.۶۲ دلار قیمت گذاری شد.   این نفت در هفته گذشته میلادی افزایش ۳.۴۷ دلاری داشته است.

 

هر بشکه نفت اوپک طی هفته گذشته میلادی تنها در ۳ روز کاری مورد معامله قرار گرفت.

نفت اوپک در بیست و پنجمین روز از دی ماه به ارزش ۵۸.۳۹ دلار قیمت گذاری شد، در دومین روز از آن کاهش چند سنتی قیمت را از آن خود کرد و به رقم ۵۸.۲۴ دلار رسید و در نهایت در آخرین روز مورد معامله، نفت اوپک با جهش قیمت به رقم ۵۹.۶۳ دلار فروخته شد.

هر بشکه نفت اوپک در هفته گذشته میلادی افزایش ۱.۲۴ دلاری داشته است.

بررسی قیمت نفت کوره در هفته گذشته میلادی از افزایش قیمت خبر می‌دهد.

هر بشکه نفت کوره در بیست و چهارمین روز از دی ماه به ارزش ۱.۸۵۵۳ دلار ارزش گذاری شد، روز پس از آن قیمت نفت به رقم ۱.۸۷۱۵ دلار افزایش یافت، در ادامه این روند قیمت نفت کوره به ۱.۸۹۴۶ دلار صعود کرد.

نفت کوره در بیست و هفتمین روز از دی ماه با کاهش جزئی به رقم ۱.۸۸۷۹ دلاری رسید، پس از آن قیمت‌ها مجددا افزایش یافت و به رقم ۱.۹۱۵۲ جهش کرد که این بیشترین رقم ثبت شده در مدت زمان مذکور است.

در نهایت هر بشکه نفت کوره در آخرین روز هفته گذشته میلادی با کاهش جزئی در رقم ۱.۹۱۳۱ دلار خرید و فروش شد.

هر بشکه نفت کوره طی هفته گذشته میلادی افزایش ۰.۰۵۷۸ دلاری داشته است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت نفت نفت برنت نفت اوپک نفت خام نفت کوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۶۲ سنت معادل ۰.۶۹ افزایش به ۹۰ دلار و ۷۲ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت نفت در روز سه شنبه در بحبوحه تشدید تنش‌ها در خاورمیانه پس از اظهارات رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در مورد پاسخ به حمله موشکی ایران، افزایش یافته است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 62 سنت معادل 0.69 افزایش به 90 دلار و 72 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 62 سنت معادل 0.73 درصد افزایش 86 دلار و 3 سنت معامله می‌شود.
رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند بیشتر موشک‌های شلیک شده از سوی ایران به تلافی حمله این کشور به سفارتخانه ایران در دمشق را خنثی کرده است. بنابراین این حمله تاثیر چندانی بر قیمت نفت نداشت.

افزایش تولید و قیمت نفت ایران در سومین ماه 2024احتمال افزایش قیمت نفت خام عربستان برای بازار آسیا


اما بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه کابینه جنگ خود را برای دومین بار طی 24 ساعت فراخواند تا در مورد عکس‌العمل به حمله مستقیم ایران به این به خاک این رژیم تصمیم‌گیری کند. این اقدام نگرانی بازار در مورد مختل شدن عرضه نفت در صورت اقدام تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی را افزایش داد.
ایران روزانه 3 میلیون بشکه نفت خام تولید می‌کند و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) است.
قیمت نفت در روز جمعه با احتمال حمله ایران به رژیم صهیونیستی به بالاترین رقم از ماه اکتبر رسیده بود.
در چین، به عنوان بزرگترین وارد کننده نفت دنیاT انتظار می‌رود رشد تولید ناخالص داخلی تا 4.6 درصد آهسته شده باشد. این رقم در سه ماهه گذشته برابر با 5.2 درصد بود. بدین ترتیب فشار fv سیاستگذاران چین برای معرفی محرک‌های اقتصادی بیشتر افزایش می‌یابد که می‌تواند قیمت نفت را بالا ببرد.
انتهای پیام/20

دیگر خبرها

  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ رشد حباب، لیدر نوسانات صعودی سکه شد
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد/ کاهش تقاضا برای خرید طلا در بازار
  • بازگشت ثبات به بازار نفت/ نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • بازگشت ثبات به بازار نفت / نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • قیمت نفت از پاسخ معقول ایران آرام گرفت