Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «تصنیف باستر اسکراگز» به کارگردانی برادران کوئن چهارشنبه سوم بهمن ماه برای اعضای باشگاه فیلم و گپ ساعت 18 در سالن نمایش فرهنگسرای رسانه نمایش داده می‌شود.

در این جلسه سعید قطبی‌زاده به عنوان کارشناس حضور دارد و پس از نمایش «تصنیف باستر اسکراگز» به نقد و بررسی این اثر می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برادران کوئن رسانه فرهنگ و هنر فیلم سینمایی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش مشعل المپیک پاریس در باغ تویلری

براساس اعلام خبرگزاری فرانسه مشعل المپیک در باغ تویلری مقابل موزه لوور در طول بازی‌های پاریس در ماه‌های جولای و آگوست روشن می‌شود.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت که تصمیم برای قرار دادن مشعل المپیک در کانون توریستی در مرکز شهر چند هفته پیش گرفته شده است. 

تویلری به دلیل سهولت دسترسی برای عموم به عنوان اولین انتخاب مطرح شد.

این منبع عنوان کرد: گمانه زنی‌ها مبنی بر قرار گرفتن مشعل بر روی برج ایفل وجود داشت، در حالی که کمیته برگزاری بازی‌های پاریس در نظر داشت آن را در حیاط موزه لوور بزرگترین موزه جهان قرار دهد. 

نیرو‌های امنیتی به طور شبانه روزی در حال انجام وظیفه برای محافظت از مشعل هستند و عموم مردم به لطف مسیر‌های پیاده روی در اطراف باغ می‌توانند این مشعل را ببینند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دوگاری: امباپه در تیم ملی فقط راه می‎‌رود!
  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • نمایش مشعل المپیک پاریس در باغ تویلری
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!
  • نمایش تنوع اکوسیستمی لرستان در موزه تاریخ طبیعی
  • جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود
  • افطاری ساده در فرهنگسرای خاوران
  • نمایش گل باقالی و روزه کله گنجشکی
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب