Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق کهکشانی ها معتقد است که مربی آلمانی می تواند به خوبی خود را با فوتبال اسپانیا وفق دهد.

طرفداری- برند شوستر، سرمربی آلمانی سابق رئال مادرید معتقد است که یواخیم لوو یکی از گزینه های رئال مادرید برای هدایت این باشگاه در فصل آینده است.

رئال مادرید فصل جاری را با جولین لوپتگی آغاز کرد. پس از نتایج بد وی اخراج شد و جای خود را به سانتیاگو سولاری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال کهکشانی ها به دنبال استخدام یک مربی بزرگ در تابستان و برای فصل آینده هستند.

یواخیم لوو انتقادات زیادی را پس از حذف از جام جهانی 2018 روسیه تحمل کرد و پیش از این نیز سرمربی آلمانی اعلام کرده بود که دوست دارد به کارش در یک باشگاه ادامه دهد.

به نقل از اشپورت1، شوستر در این خصوص بیان کرد:

تعجب نخواهم کرد اگر رئال مادرید در تابستان برای به خدمت گرفتن لوو تلاش کند. در واقع این را نیز می دانم که آلمانی ها در رئال مادرید بسیار محبوب هستند. یواخیم می تواند خود  را با سبک فوتبال اسپانیا تطبیق دهد. می دانم که او اغلب با ویسنته دل بوسکه در خصوص سبک های مختلف فوتبال صحبت می کرد.

لو پیش از این از علاقه خود به رئال مادرید پرده برداشته بود. قرارداد لوو با فدراسیون فوتبال آلمان نیز تا سال 2020 اعتبار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو دیاز در بازگشتش به رئال از المپیک لیون نتوانست بازیکنی موفق نشان دهد، اما او توانست تنها از یک دقیقه حضورش در ال کلاسیکو لذت ببرد و در آن رکوردی تاریخی به نام خود ثبت کرد.

ماریانو به عنوان جانشین رونالدو در تابستان 2018 به رئال برگشت و شماره 7 را نیز پوشید اما نه تنها نتوانست جای خالی رونالدو را پر کند، که به دلیل مصدومیت های متوالی در طول 5 سال بسیار کم نیز به میدان رفت. او سرانجام تابستان گذشته با اتمام قراردادش از رئال جدا شد و به سویا پیوست. در این تیم نیز او نتوانسته موفق کار کند.

ماریانو ولی در ال‌کلاسیکوی برگشت فصل 20-2019 درست قبل از تعطیلی لالیگا به خاطر پاندمی کرونا در دقیقه 91 با تصمیم زیدان به زمین رفت، در حالی که رئال با یک گل از بارسا پیش بود. او یک دقیقه بعد از ورود به زمین، گل دوم تیمش را زد تا سریع‌ترین گلی که یک بازیکن تعویضی در تمام تاریخ ال‌کلاسیکو به ثمر رسانده را به نام خودش کند.

دیگر خبرها

  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!