Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@10:59:04 GMT

افتتاح ۱۴۶ پروژه اقتصادی در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۱۲۶

افتتاح ۱۴۶ پروژه اقتصادی در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، پیمان آرامون، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز، 30 دی‌ماه‌ در نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسئولان کارگروه‌های ستاد اجرایی استان، با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به‌مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان گفت: 461 پروژه با اعتبار 2 هزار و 217 میلیارد تومان، 99 پروژه عمران روستایی، 60 پروژه عمران شهری و جمعا 560 پروژه عمرانی در این دهه افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از افتتاح 146 پروژه اقتصادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها نیز با اعتباری بالغ بر 699 میلیارد تومان افتتاح خواهند شد.
آرامون ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر رغبت مردم به استفاده از فضای مجازی است، پیشنهاد می‌شود از ظرفیت این فضا نیز در برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه نوگرایی در اجرای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب باید مدنظر باشد، اظهار کرد: در بیان شعارها و برنامه‌هایی که توسط اشخاص خاص برگزار می‌شود، باید نوگرایی صورت گرفته و از افراد جدید استفاده شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: فضاسازی و طراحی المان و مبلمان شهری نیز امروز به یک علم تبدیل شده و در طراحی شهر به‌مناسبت دهه فجر باید از کارهای نو و خلاقانه دانشجویان بهره برد تا جوان‌پسندتر باشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی با اشاره به بررسی کارشناسان نهاد ریاست جمهوری از پروژه های عمرانی و اقتصادی ؛ از مردم استان سمنان دعوت کرد در مراسم استقبال و دیدارهای مردمی رئیس جمهور شرکت کنند .

 رئیس جمهور روز پنج شنبه سی ام فروردین ماه به  استان سمنان سفر می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته وی ، در دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان در آبان ۱۴۰۰، پرداخت ۱۳ هزار تسهیلات قرض الحسنه، تفاهم نامه بخش خصوصی با واحد‌های تولیدی و اختصاص بیش از ۱۱ هزرار و ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی محقق شد.

استاندار سمنان افزود : دور اول سفر ، ۱۴۵ مصوبه با ۴۶۷ ریز پروژه داشت و مجموع میزان تحقق طرح های عمرانی و اقتصادی این سفر به استان سمنان ۸۲ درصد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی