Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:48:03 GMT

الکرخی علیه هواداران ایران در دبی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۱۹۷

الکرخی علیه هواداران ایران در دبی

روزنامه اماراتی نشنال در گزارشی به مهدی الکرخی، لیدر مشهور عراقی پرداخته، لیدری که بیش از 30 سال است هرگز تیم ملی کشورش را تنها نگذاشته و حالا برای تشویق عراقی‌ها در امارات حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اماراتی نشنال، در گزارشی درباره مهدی الکرخی، لیدر مشهور و محبوب عراقی می‌گوید وقتی الکرخی وارد استادیومی می‌شود که تیم ملی عراق در آن بازی دارد، برای هواداران عراق مثل این می‌ماند که رئیس‌جمهور کشور وارد استادیوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران عراقی با تمام وجود به تشویق الکرخی می‌پردازند و او سرش را به نشانه تعظیم خم کرده و همچون یک شاهزاده برای آنها دست تکان می‌دهد.

 

اما چیزی نمی‌گذرد که الکرخی شروع بر کوبیدن به طبل سنتی عراقی خود کرده و با فریاد، هواداران را به خواندن شعار نیمه‌رسمی و معروف تیم ملی فوتبال این کشور تشویق می‌کند. الکرخی 64ساله بیش از سی سال است که هرگز تیم ملی عراق را تنها نگذاشته و شهرتی بین‌المللی پیدا کرده است. شهرت الکرخی در عراق کمتر از ستاره‌های تیم ملی فوتبال این کشور نیست.

 

 

روزنامه اماراتی، پیش از بازی عراق مقابل ایران که با تساوی 0-0 به پایان رسید به دیدار الکرخی رفته و با او مصاحبه کرده است. الکرخی در این مصاحبه می‌گوید:" من لیدر اول دنیا و عراق هستم. من شغلی ندارم. زندگی من این است. تیم ملی عراق هر جا که بازی داشته باشد برای حمایت از آنها آنجا هستم".

 

الکرخی خانواده دارد و به تعداد زیاد نوه‌های خود می‌بالد. ولی تامین معیشت یک خانواده بزرگ هرگز باعث نشده الکرخی نسبت به وظیفه لیدری‌اش در بازی‌های تیم ملی عراق سست شود. الکرخی در ادامه مصاحبه با نشنال، با غروری خاص می‌گوید:" من با تیم ملی عراق به جام جهانی رفته‌ام و این دهمین دوره جام ملتهای آسیا است که به همراه عراق در آن حضور دارم".

 

الکرخی در ادامه می‌گوید:" زمانی که عراق به جام جهانی رفته بود از نظر مالی خیلی در مضیقه بودم. ولی دشداشه‌ام را وصله پینه کردم و با یک طبل به آنجا رفتم و وظیفه‌ام را به بهترین شکل ممکن انجام دادم. مردم من را دوست دارند و هر کجا که می‌روم فوراً من رامی‌شناسند و شرمنده‌ام می‌کنند".

 

الکرخی به مدد شبکه‌های اجتماعی به چهره‌ای بسیار مشهور تبدیل شده و با روسای جمهور و فوتبالیستهای بزرگی مثل لیونل مسی و دیگو مارادونا دیدار کرده است. الکرخی می‌گوید:" شیخ زاید به خاطر ویدیویی که در یوتیوب گذاشته بودم و از ایشان قدردانی کردم به دیدن من آمدند و به من لطف کردند. خیلی از رهبران دیگر و فوتبالیست‌های بزرگ هم با من دیدار کرده‌اند".

 

 

درحالیکه آقای الکرخی مشغول تهییج  هواداران عراقی است، هواداران ایرانی در استادیوم با تشویق‌های هماهنگ خود باعث می‌شوند صدای عراقی‌ها کمتر شنیده شود. الکرخی که از این وضعیت عصبانی است، ناگهان از سکوها بالا رفته، طبل بزرگ را از دستیار خود گرفته و با تمام وجود بر آن می‌کوبد. لیدرها در استادیومهای امارات مجاز به بالا رفتن از سکوهای تماشاچیان نیستند و به همین خاطر نیروهای حراست به سراغ آقای الکرخی می‌روند تا به پایین هدایتش کنند. اما الکرخی پیشانی مامور حراست اماراتی را بوسیده، از او عذرخواهی کرده و به کوبیدن بر طبل خود ادامه می‌دهد. رویای چند ساله عراق حالا با کوبیدن الکرخی بر طبل بزرگش، همچون انگیزه ای بزرگ به پاهای فوتبالیستهای این کشور نیرو می دهد تا شاید با جامی طلایی به بغداد برگردند و ملتی دردکشیده را غرق شادمانی کنند. 

 

 

عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق

یک منبع وزارت کشور عراق گفت که هیچ انفجاری در هیچ یک مناطق این کشور ثبت نشده است. منبع مذکور بدون ارائه جزئیاتی گفت: اما رادار‌های نظامی عراق عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان کشور را رصد کرده‌اند.

به گزارش فارس، مدیر دفتر شبکه المیادین در عراق گفت: در ساعات شب [گذشته]در آسمان بغداد، پایتخت عراق، در جنوب و همچنین مناطقی از کرکوک، چند پهپاد ناشناس رویت شد.

گزارش‌های رسمی در ایران نشان می‌دهد هیچ انفجاری روی زمین در ایران رخ نداده است

دیگر خبرها

  • آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد
  • بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل / حمله متقابل عراقی‌ها به ایلات
  • بقایای موشک اسرائیل در مرز ایران و عراق؟!/عکس
  • دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم