Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت صفدری با انتقاد از وضعیت نابسامان سد معبر در فاروج، اظهار کرد: سد معبر در پیاده روهای شهر که عمدتا به واسطه کار و فعالیت روزمره توسط کسبه حادث می شود مدتی است مشکلات عدیده ای برای شهروندان به وجود آورده است.

صفدری افزود: بسیاری از مغازه داران از حد مجاز حریم خود خارج شده و با گسترش و توسعه سطح فعالیت خود در قسمت پیاده روی مقابل واحدهای صنفی خود عملا به حریم دیگران تجاوز می کنند، بنابراین ضرورت دارد بر روند فعالیت این مغازه داران دقیقا و مستمرا نظارت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی باید حسب مورد متقاعد یا مجاب شوند که به صورت قانونی و صرفا در محدوده مجاز و قانونی محل کسب و کار خود اقدام به فعالیت کنند و پیاده روها را به هیچ وجه اشغال نکنند.

این مقام قضایی با هشدار جدی به واحدهای صنفی متخلف مبنی بربرخورد جدی با قانون شکنان بر ضرورت رفع سد معبر تأکید کرد و گفت: قانون برای همه یکسان است و با تمام بازاریانی که در پیاده روها برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنند برخورد جدی و قانونی می شود.

صفدری با اشاره به رقابت ناسالم برخی بازاریان با یکدیگر، اظهار کرد: کسب روزی دست خداست و باید از بروز این گونه رفتارهای نامناسب جلوگیری کرد.

وی عنوان کرد: پیاده رو حق عمومی مردم است و با توجه به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، شهرداری فاروج موظف است با هرگونه سد معبر ایجاده شده در سطح خیابان ها یا پیاده روهای شهری برخورد کند.

کد خبر 4518160 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: آجیل و خشکبار دادگستری خراسان شمالی سد معبر فاروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، مشکلات و موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات را در اسرع وقت شناسایی و برای رفع آن اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ پنج شنبه سی‌ام فروردین_ در کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، مشکلات و موانع پیش‌روی پرداخت تسهیلات را در اسرع وقت شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط موانع و محدودیت‌های موجود برای عدم پرداخت تسهیلات را پس از شناسایی، به صورت مکتوب اعلام کنند تا مراتب برای رفع مشکلات این حوزه، به شبکه بانکی اطلاع‌رسانی شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۱۳ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری اطلاعات تمام واحدهای تولیدی فعال، نیمه‌فعال و راکد استان و انعکاس آن به حوزه سرمایه‌گذاری استانداری را برای تمام دستگاه‌ها و نهادها تکلیف کردیم تا در سال جاری برای بررسی وضعیت، رفع مشکلات و فعال‌سازی آن‌ها اقدام شود.

فخر موحدی هدف از اجرای این طرح را تحقق شعار سال و جهش تولید در استان عنوان کرد و گفت: مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی صرف مشکل مالی نیست، بلکه بسیاری از این واحدها مشکلات مدیریتی و حقوقی دارند که رفع موانع و فعال‌سازی مجدد آن‌ها در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

کد خبر 745725

دیگر خبرها

  • ساماندهی و نظارت بر دکه‌های سطح شهر ضروری است
  • دادستانی از اقدام قانونی فراجا در طرح نور حمایت می‌کند
  • پارلمان بلغارستان مجوز فعالیت شرکت های ریلی خارجی در این کشور را صادر کرد
  • راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام
  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود