Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد با بیان جلوگیری از تغییر کاربری ۲۶ هزار مترمربع از اراضی زراعی کلاردشت اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ضمن رفع تجاوز از زمین های مذکور، نسبت به قلع و قمع آثار و مستحدثات در این زمین ها نیز اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری مازندران در ادامه با تقدیر از اقدامات دادستان های استان در اجرای مصوبات شورا، در خصوص خلع ید اراضی ملی استان اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط باید از حقوق بیت المال در حوزه امور اراضی حفاظت کنند و قطعاً دادگستری استان مازندران با دقت، موارد مرتبط در این راستا را رصد و پیگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام تقوی فرد همچنین بر حمایتهای دستگاه قضایی استان از اجرای دقیق مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری مازندران تاکید کرد و افزود: متولیان امر باید در خصوص حقوق بیت المال با حساسیت برخورد نموده و با تسلط به قوانین اجازه تعرض افراد سودجو به اموال بیت المال را سلب کنند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران، حفظ حقوق بیت المال یک اصل مهم و رعایت حقوق افراد جامعه را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با قدرت و جدیت با متخلفین حوزه حقوق بیت المال برخورد قانونی خواهد داشت.

کد خبر 4518174

منبع: مهر

کلیدواژه: تغییر کاربری اراضی کشاورزی کلاردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با حکم صادره در محاکم استان البرز، ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال برگشت داده شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074534 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان