Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی  در جلسه بررسی راهکار‌های ایجاد پست ثبات برق در شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه که سرپرست معاونت عمرانی استانداری و نمایندگان برق منطقه‌ای آذربایجان نیز حضور داشت با اشاره به اهمیت و جایگاه شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه در ایجاد واحد‌های بزرگ سرمایه گذاری در استان گفت: در حال حاضر تعدادی از واحد‌های بزرگ استان در این شهرک وجود دارند که در حال احیا و حل مشکلات این واحد‌ها هستیم و چند سرمایه گذارجدید نیز در حال سرمایه گذاری و احداث واحد تولیدی در این شهرک می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی به نیاز‌های انرژی این شهرک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پست سیار برق موجود در این شهرک جوابگوی نیاز‌های واحد‌های موجود و در حال احداث این شهرک نیست و ضروری است ضمن ثابت شدن پست برق سیار موجود، پست جدید برق نیز در این شهرک ایجاد شود.

انتهای پیام/م

  جلسه بررسی راهکار‌های ایجاد پست ثبات برق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صمعتی صومعه سرا خبر داد و گفت: تامین زیرساخت های برق شهرک های صنعتی با توجه به نقش خطیر آنها در تولید و اشتغال، بسیار مهم و حیاتی است.

محمود دشت بزرگ امروز، ۸ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا، اظهار کرد: تامین زیرساخت های برق شهرک های صنعتی با توجه به نقش خطیر آنها در تولید و اشتغال، بسیار مهم و حیاتی است.

وی درخصوص اهمیت و ضرورت احداث این پست، گفت: با توجه به اینکه شهرک های صنعتی نقش مهمی در تولید، اشتغال و رشد و توسعه دارند، احداث این پست برای شرکت برق منطقه ای گیلان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهداف این پروژه، عنوان کرد: افزایش دو برابری ظرفیت توان الکتریکی پست از اهداف این پروژه است. در واقع با استقرار دو دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر در پست، ظرفیت آن به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

دشت بزرگ با بیان اینکه برای پروژه مذکور حدود ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پست تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل باقیمانده پروژه با سرعت خوبی در حال اجراست و پیش بینی می شود این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲