Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل بارش برف، به خطوط مخابراتی آسیب رسانده و امکان برقراری تماس تلفنی با اهالی چهار روستای رباط، زیدر، سرداب و سرانی در شمال شیروان میسر نیست.
وی گفت: اکنون با پیگیری فرمانداری، نیروهای شرکت مخابرات در تلاش برای رفع مشکل و برقراری مجدد مخابرات این روستاهای مرزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری افزود: شبکه برق این روستاهای بخش قوشخانه نیز به علت بارش برف قطع شده بود که با تلاش دستگاه های مسئول صبح امروز وصل شد.
وی گفت: به دلیل بسته بودن محورهای روستایی مزبور، اقدامات لازم برای ارسال نان و آذوقه خشک برای اهالی این روستاها در حال انجام بود که با باز شدن مسیر، دیگر نیازی به این کار نیست.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی یادآور شد: تا کنون هیچ گونه خسارتی از ناحیه بارش برف در استان گزارش نشده ولی احتمال وارد آمدن خسارت به تاسیسات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن به ویژه در شهرستان شیروان وجود دارد.
به گزارش ایرنا؛ ورود سامانه ای بارشی به خراسان شمالی از روز پنجشنبه با بارش برف و باران این خطه را تحت تاثیر قرار داد که بنا به گزارش هواشناسی این سامانه امروز از استان خارج می شود.
ط/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش برف و باران تلفن خراسان شمالی شرکت مخابرات مخابرات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان شمالی

 وحید واسطه   گفت: بارش دو روز گذشته بطور میانگین بیش از ۲۰ میلیمتر در استان ثبت شد.

وی افزود: بیشترین ورودی با یک میلیون و ۷۰۰ متر مکعب به سد شیرین دره بوده و سد‌های بیداواز و بارزو هر یک با ۷۰۰ مترمکعب بیشترین آبگیری را داشتند.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان هم با بیان اینکه این بارش‌ها کشاورزان را به سالی پربار امیدوار کرد به آنها توصیه کرد از کود‌های سرک و پتاس در مزارع استفاده کنند.

همچنین مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان هم از کشاورزان خواست در صورت مشاده آفت زنگ زرد گندم هر چه سریعتر با آن مبارزه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • رفع اختلال شبکه مخابراتی چند روستای مسجدسلیمان
  • فیلم| کولاک و برف بهاری در خراسان شمالی
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از پایگاه گردشگری رویین در خراسان شمالی
  • فعالیت سامانه بارشی از امشب در خراسان شمالی
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان شمالی
  • بازدید حدود ۳ هزار گردشگر از موزه‌های خراسان شمالی
  • محور شیروان - بجنورد پرترددترین جاده خراسان شمالی در ایام نوروز
  • جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد
  • برق چند روستای دماوند در پی وقوع سیل قطع شد