Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@09:38:04 GMT

شنای یک بزمجه غول پیکر در وان حمام+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۴۲۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ویدیو شنای یک بزمجه در وان حمام در فضای مجازی میلیون ها بازدید داشته است.

حجم ویدیو: 8.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو مردی جوان در تایلند با تماس با اداره محافظت از حیوانات گزارش وجود یک بزمجه بزرگ را در حمام خانه اش داد.

مرد جوان پس از امدادرسانی سریع ماموران اعلام کرد که از حمام صدای شنا کردن و آب بازی در وان را شنید و وقتی به داخل حمام رفت با یک بزمجه در حمام در حالی که در وان با خوشحالی شنا و آب بازی می کرد، مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از چگونگی وارد شدن این حیوان به داخل خانه و وان حمام اطلاعاتی منتشر نشده است اما با امدادرسانی سریع بزمجه به سازمان محافظت انتقال داده شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس طلاق یک زوج مشهدی حمام خون به راه انداخت / جنگ 20 زن و مرد با سلاح سرد و گرم + عکس گفتگو با خانواده های شهدای پلاسکو / از دخترکی که هنوز رخت سیاه بر تن دارد تا پیر شدن یک شبه یک مادر مرد تهرانی با چاقو و چکش به جان همسرش افتاد / دخترم را از دست مادرش نجات داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش خودروی کاروان معاون رئیس جمهور همراه نوبخت واژگون شد+ جزییات 8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر این ویروس از گرجستان وارد ایران شد + علائم بیماری خودکشی بازیگر زیبا و معروف سینما+ تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فضای مجازی فیلم آب حمام وان عکس فیلم زن مشهد صبح مادر زندگی جوان تصادف مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله‌گرد‌ها دختر تهرانی را دزدیدند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زنی جوان در شادآباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام این خبر بود که تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی راهی صحنه جرم در محله شادآباد تهران شده و تحقیقات ابتدایی خود را آغاز کردند.»

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌ها متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند، این دوربین‌ها را مورد بازبینی قرار دادند و در جریان آن متوجه شدند که متهمان با خودروی وانت در خیابان‌های جنوب تهران زباله جمع‌آوری می‌کنند و زن جوان نیز این کار را انجام می‌دهد. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و سپس با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه دختر جوان هم که از اتباع خارجی بوده از چنگال آدم‌ربایان نجات پیدا کرد، گفت: متهمان به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازحویی قرارگرفتند که در جریان آن یکی از متهمان به جرم آدم‌ربایی اعتراف کرد گفت که دختر جوان از گذشته با آنان مشغول جمع‌آوری غیرقانونی زباله در خیابان‌های جنوب تهران بوده تا اینکه مدتی قبل تلفن همراه او را سرقت کرده و پا به فرار گذاشته است. به همین دلیل نیز با دو نفر از دوستانش نقشه‌ای را طراحی کرده تا با انجام آدم‌ربایی از او انتقام و موبایلش را پس بگیرد.

ولی پور گودرزی ادامه داد: پس از اعترافات متهمان به آدم‌ربایی، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. همچنین با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرائم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...
  • سرنوشت مردی که زن جوان را دزدید
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • زباله‌گرد‌ها دختر تهرانی را دزدیدند
  • آدم‌ربایی زباله‌گرد‌های غیرقانونی بخاطر یک موبایل