Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعریف و تمجید ملی پوش ایران از امکانات قطر.

طرفداری- امید نورافکن که به همراه تیم فوتبال امید کشورمان در مسابقات چهارجانبه قطر حضور دارد، پس از بازدید اعضای تیم امید از موزه جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت:

قطری‌ها خیلی تشکیلات قوی و محکمی برای جام جهانی 2022 دارند و می‌توانند میزبانی فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خیلی شگفت‌زده شدیم و ان‌شاءالله که تیم ایران بتواند در جام جهانی 2022 حضور داشته باشد و نتیجه خوبی کسب کند.

به گزارش تسنیم، وی درباره این موضوع که چقدر فکر می‌کند به همراه بازیکنان تیم فوتبال امید بتوانند در جام جهانی 2022 حضور داشته باشند، گفت:

اولین هدف تیم فوتبال امید این است که نتیجه خوبی در مسابقات انتخابی المپیک کسب کند. هدف دوم ما هم این است که تمام بچه‌ها با تلاش و زحمتی که از خودشان نشان می‌دهند بتوانند در جام جهانی 2022 قطر که 46 ماه تا آن مسابقات فرصت باقی است،  حضور داشته باشند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸

میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر تصمیم هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری، شهرهای ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس در ونزوئلا، میزبان رقابت‌های جهانی وزنه برداری در سال 2027 و 2028 خواهند بود.

ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان آمریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور