Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@18:33:00 GMT

پیش‌بینی هاشمی از طرح استانی شدن انتخابات

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۵۳۸

سید مهدی هاشمی با اشاره به موضوع برگزاری جلسات وحدت اصولگرایان گفت: ابتدا باید بگویم که بحث انتخابات و موضوع وحدت بین احزاب اصولگرا همواره جزء مسائلی بوده که در آستانه انتخابات و بر اساس شرایط و حساسیت‌های اجتماعی مورد توجه قرار می‌گرفته است. خصوصا توجه به این موضوع که باید جبهه متحدی را در مقابل غیر اصولگرایان ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس نهم افزود: البته یکسری ایراداتی هم در این مساله وجود دارد ولی آنچه مسلم است اینکه اتحاد در جبهه ارزشی و انقلابی همیشه باید مورد توجه قرار گیرد. البته امروز باید نوعی آسیب شناسی نیز انجام شود تا ببینیم در گذشته چه ایراداتی داشتیم که باید برطرف سازیم و این به عنوان یک اصل است.

وی همچنین با توضیح بیشتر در مقوله وحدت بین اصولگرایان گفت: تمام افرادی که منتسب به تفکر ارزشی و اصولگرایی هستند، امروز در تلاش‌اند تا موضوع وحدت را تقویت کرده و ارتقا دهند و با آسیب شناسی و گرفتن عیوب قبلی، مشکلات گذشته را مرتفع کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال در مورد موضوع استانی شدن انتخابات گفت: امروز مردم اعتماد لازم برای استفاده از مزایای استانی شدن انتخابات را ندارند و به نظر می‌رسد این طرح به نتیجه نخواهد رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات اصولگرایان مجلس نهم مشکلات اصولگرایان انتخابات جانبازان مجلس نهم مهدی هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند
  • ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شده است
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی