Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@14:40:54 GMT

رونمایی از کتاب اطلاعات قرآنی در خرم‌دره

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۵۵۷

رونمایی از کتاب اطلاعات قرآنی در خرم‌دره

به گزارش ایکنا از زنجان، لیلا صباغی، رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره شنبه، 29 دی‌ماه در جلسه انجمن کتابخانه‌های این شهرستان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز از برکات انقلاب بی‌بهره نبوده است تا جایی که شاهد افزایش کمی و کیفی در تمام عرصه‌های کتاب‌خوانی بعد از انقلاب بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی، تصریح کرد: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان، برگزاری مسابقات مختلف، نمایش کتب انقلابی در کتابخانه‌های شهرستان، حضور در مدارس و معرفی کتاب‌های انقلابی و دیدار با خانواده معظم شهدا اشاره کرد.
صباغی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام رونمایی از کتاب اطلاعات قرآنی است، اظهار کرد: این کتاب شامل ۱۳۹۷ معمای قرآنی است که در مرحله اخذ مجوز برای رونمایی قرار دارد.
این مسئول با تأکید بر ضرورت بها دادن به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه، یادآور شد: گسترش فرهنگ مطالعه کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد که برای موفقیت در این حوزه همه ارگان‌ها باید با نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان همکاری لازم را داشته باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیین رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» با حضور علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به میزبانی هیئت خادم الرضا و در حسینیه بنی فاطمه برگزار شد.

این اثر به نویسندگی محدثه سادات طباطبایی مجموعه دعا‌ها و زیارات را برای قشرکودک و نوجوان به زبان ساده و کودکانه آورده است. کتاب «کبوترانه تا خدا» به همت انتشارات کتابک در ۱۷۶ صفحه منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • ۱۱ سال جست‌وجو برای نام یک شاعر!
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است