Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتهد افشاگر اخبار پشت‌پرده دربار سعودی از کودتای ولیعهد سعودی علیه امیر امارت مکه مکرمه خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجتهد در توئیتی نوشت: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی شاهزاده خالد الفیصل را در سمت خود به عنوان امیر امارت مکه مکرمه باقی نگه داشت، زیرا او از بزرگان آل سعود است که به سرسپردگی برای بن سلمان رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولیعهد سعودی از خالد الفیصل بهره برداری کرد تا اینگونه نشان دهد که به نسل قدیم احترام می‌گذارد، اما به نظر می‌رسد که دو رفتار خالد الفیصل باعث عصبانیت بن سلمان شد و به همین دلیل نیز او دوره ریاست خالد الفیصل بر امارت مکه مکرمه را تمدید نخواهد کرد.

مجتهد درباره دو رفتار خالد الفیصل افزود: اولین رفتار احمقانه الفیصل تلاش بی وقفه برای آگاهی دادن به سلمان عبدالعزیز شاه سعودی درباره کشته شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی بود که در کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه به قتل رسید. خالد الفیصل گمان می‌کرد که شاه سعودی برای رسیدگی به این مسئله ورود خواهد کرد.

مجتهد گفت: بن سلمان ضرر نکرد، زیرا شاه سعودی موضوع را اندکی بعد به فراموشی سپرد، اما بن سلمان از رفتار خالد الفیصل خوشش نیامد، زیرا این رفتار را ناشی از سوء نیت خالد الفیصل برای تحریک کردن شاه علیه خودش تلقی کرد.

مجتهد درباره دومین رفتار خالد الفیصل نوشت: دومین رفتار خالد الفیصل که عصبانیت بن سلمان را به همراه داشت، درخواست عاجزانه خالد الفیصل از بازرگانان جلوی دوربین‌ها برای سرمایه گذاری در داخل عربستان و اعتراف به خروج سرمایه‌ها از عربستان بود؛ به گونه‌ای که انگار می‌گفت که طرح بن سلمان در تشویق سرمایه گذاری شکست خورده است و راهی جزء التماس و درخواست عاجزانه وجود ندارد.

مجتهد افزود: بن سلمان یک شاهزاده کوچک را برای جانشینی خالد الفیصل آماده می‌کند، اما بسیار مردد است و از جانب نسل قدیم نگران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجتهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ

همزمان با رسیدن سریال نون خ ۵ به قسمت‌های پایانی، سکانسی از پشت صحنه خواستگاری سلمان از شیرین مورد توجه کاربران قرار گرفت. فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی از ۱۵ فروردین روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بر اساس آخرین خبر‌ها تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • بازی «شاهزاده ایرانی» نقد و تحلیل می‌شود
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم