Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه برنده باش نمونه مشابه بسیاری از مسابقات این چنینی در تلویزیون های مختلف دنیا است که سوپر استارهای سینما و گاهی حتی سلبریتی های عرصه موسیقی و ورزش ایفا گر آن هستند، برنامه برنده باش از چند زاویه قابل بررسی است.

در  نگاه اول بایستی به سبک و طراحی سوالات این برنامه اشاره کرد که گاهی اوقات مجری برنامه را نیز انگشت به دهان نگه می دارد که مبنای انتخاب این سوال چه بوده است؟

برخی سوالات این برنامه مشخصاً نه جذابیت یک سوال را در حد و اندازه های یک برنامه تلویزیونی دارند و نه به لحاظ علمی و جایگاه محتوایی دقت عملی در طراحی آنها لحاظ شده است، بارها شاهد  بوده ایم که محمد رضا گلزار در مقام مجری هم، از این سبک طراحی سوال متعجب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته بعدی به سبک و نوع اجرایی برمی گردد که گلزار برای این برنامه در نظر گرفته است، در حقیقت باید گفت او که اصولا به عنوان یک استار سینمایی صاحب جایگاه و رتبه درستی است و هنوز سینمای ایران نتوانسته شبیه او را معرفی کند، آمده است تا تجربه اجرا را نیز به کارنامه خود اضافه نماید اما این مستلزم مقدماتی است که مطمئنا در حوزه اجرای برنامه تلویزیونی یک شبه به دست نمی آید. 

به هرحال او امروز در مقام مجری می بایست استراتژی جدیدی داشته باشد و کمی از کاراکتر ویژه اش در دنیای سینما و از شخصیت "محمد رضا گلزار بودنش" در زندگی شخصی فاصله بگیرد تا مردم او را در مقام یک مجری مسابقه ای هم باور کنند. 

مشخصا گلزار قواعد خودش را در اجرا به کار گرفته است و هرگز در کار او متوجه اثری از نگاهی که به دنبال یک مجری مسابقه ای باشد  که قرار است با ایجاد هیجان و جذابیت های گاه کاذب رسانه ای برنامه را تکان دهد نمی شویم . در اجرای او نوعی گارد حس می شود. تماشاگر نمی تواند به لحاظ روحی و روانی به او نزدیک شود و این حس حتی در شرکت کنندگان نیز محسوس است.

با این توضیح که حتی در لحظاتی که قصد دارد به شرکت کنندگان برنامه کمک کند و برای آنها فرصت کسب امتیاز ایجاد کند هم این فاصله در لحن و اجرای او دیده می شود. 

گلزار قطعا به اندازه بازیگر بودنش به اجرا فکر نمیکند و یک جور از سر باز کردن در کار او احساس می شود، هرگز در نگاه او علاقه ای به اجرا و ایجاد هیجان، تعلیق وجود ندارد و در واقع تماشاگر در تمام قسمت های این برنامه او را در یک قاب و غالب میبیند و در حقیقت در ادامه مسابقه برنده باش محمد رضا گلزار به عنوان مجری کم کم کنار می رود و این، نوع سوالات ، شرکت کنندگان و در نهایت اعداد و القابی که جابجا می شود جذاب می مانند، در حالی که نقطه اوج برنامه برنده باش قرار است برپایه اجرای محمد رضا گلزار محکم شود. 

بی شک در توانمندی های محمد رضا گلزار دیده می شود که بتواند حداقلهایی را به سبک و جمال اجرایش اضافه کند، تا به جای یک اجرای منونوتون شاهد یک اجرای چند بعدی خوش رنگ و لعاب باشیم . 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلبریتی محمد رضا گلزار برنده باش مجری بازیگر سوالات برنده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تناقض گویی وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی | ببینید مجری چطور کامرون را غافلگیر کرد

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس در این برنامه گفت: کار ایران در حمله به اسرائیل بی‌ملاحظه و خطرناک بود.

سپس مجری پاسخ داد: اگر کسی کنسولگری انگلیس را بمباران کنند، ما چه کار می‌کنیم؟

کامرون گفت: ما یک واکنش خیلی شدید نشان می‌دهیم.

مجری در جواب گفت: ایران می‌گوید ما همان کار را کردیم.

کد خبر 844610 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و انگلیس خبر ویژه انگلیس - دیوید کامرون

دیگر خبرها

  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • ژیلا صادقی اسلحه به دست شد! |‌ تصاویر
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • تیزر جالب برنامه امشب برمودا با حضور ژیلا صادقی | ویدئو
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • تناقض گویی وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی | ببینید مجری چطور کامرون را غافلگیر کرد
  • توجه به جایگاه مادران در برنامه «از مامان بگو»
  • عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا