Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:38:32 GMT

محمدتقی سنگاپوری قطر – عراق را سوت می‌زند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۷۳۹

محمدتقی سنگاپوری قطر – عراق را سوت می‌زند

در پی جنجال های رقم خورده برای انتخاب داور عربستانی برای قضاوت دیدار حساس قطر با عراق، کمیته داوران afc رسما از قضاوت داور سنگاپوری در این بازی خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که اعلام شد قضاوت دیدار حساس قطر و عراق در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به داوری از عربستان سپرده شده است جنجال های بسیار زیادی در میان فوتبالدوستان و کارشناسان قطری رقم خورد چون با توجه به گسترده بودن اختلافات سیاسی میان دو کشور چنین انتخابی می توانست تبعات زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همین جنجال ها کافی بود تا بلافاصله کمیته برگزاری جام ملت ها به تکذیب انتخاب داور سعودی ترکی الخضر برای بازی قطر و عراق اعلام کرد محمدتقی جعفری داور سنگاپوری این بازی را قضاوت خواهد کرد. شبکه الکاس در ادامه معرفی داوران بازی های حساس مرحله یک هشتم نهایی با انتشار این خبر باعث شد تا نگرانی ها پیرامون حضور داور سعودی در بازی های قطر از بین برود.

 

تیم ملی قطر تیم ملی عراق عراق داوران جام ملتهای آسیا 2019 قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی قطر تیم ملی عراق عراق داوران جام ملتهای آسیا 2019 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد