Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@22:02:14 GMT

روحیه از خودگذشتکی شهدا باید احیا شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۸۰۳

روحیه از خودگذشتکی شهدا باید احیا شود

حجت الاسلام طاهری در تشیع شهدای تازه تفحص شده گفت: با احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و هدایت های مقام معظم رهبری می توانیم از این پیچ سخت عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام سید محی الدین طاهری» امروز (یکشنبه 30 دی) در آیین تشییع سه شهید تازه تفحص شده دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق گفت: شهدا ادامه دهنده راه حضرت زهرا (س) بودند و هر چه داریم به برکت عاشورا و فاطمیه وغیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر جامعه روحانیت شیراز افزود: شهدا به ندای رهبر خود لبیک گفتند و چون امام حسین (ع) تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمن مقاومت کردند و زیر بار ظلم و ستم نرفتند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین (ع) با بیان اینکه امروز نیاز داریم که ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا بیش از پیش در جامعه ساری و جاری شود، تأکید کرد: چرا که این روحیه از خودگذشتگی باعث می شد تا مردم بیشتر از یکدیگر دستگیری کنند و در شرایط سخت اقتصادی که دشمن علیه ما راه انداخته است نیاز است مردم بیشتر به یکدیگر کمک کنند تا به حول و قوه الهی از این پیچ سخت با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب عبور کنند و دشمن را با دگر شکست دهند و مأیوس سازند.

 

لازم به ذکر است مراسم تشییع این شهیدان با حضور مردم و مسئولان در حرم حضرت سید علاء الدین حسین (ع) برگزار شد و حجت الاسلام طاهری بر شهیدان تازه تفحص شده حمزه کرمی، جهانگیر امیری و حسین سهامی فرد همراه با مردم نماز خواندند.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان جنوب کرمان شورای عالی انقلاب فرهنگی شهید ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان هرمزگان انقلاب اسلامی حضرت زهرا س شیراز تشییع شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در همایش ویژه روز ارتش که در مجموعه صدف بجنورد برگزار شد، در این مراسم با شکوه، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت زمانیکه عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند اما امام از این انحراف جلوگیری کرد و روز ارتش را نامگذاری کرد.

وی در ادامه افزود امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد و دنیا را مبهوت خودش کرد.

استاندار خراسان شمالی به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب اشاره کرد و گفت: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تأمین کند، امروز عزتی یافته که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه شئون انسانی را در اوج قدرت و شجاعت رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی‌دهد.

حسین‌نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع اوست.

کد خبر 6080739

دیگر خبرها

  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • حسین علایی: حمله موشکی و پهپادی موجب احیا قدرت بازدارندگی ایران شد/ راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» به «واکنش متقابل» تغییر یافته است/ حمله دوباره اسرائیل به معنای طراحی یک تهاجم جدید خواهد بود
  • سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا