Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:53:48 GMT

سخت ترین کارها با وحدت و همدلی مدیریت می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۲۸۲۴

سخت ترین کارها با وحدت و همدلی مدیریت می شود

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: کنگره شهدای استان نشان داد که با وحدت، همدلی و انسجام می توان سخت ترین کارها را مدیریت کرد و به انجام رساند.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید مجتبی علوی مقدم که شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه کنگره سرداران شهید و2000 شهید استان خراسان جنوبی سخن می گفت، افزود: همچنین نشان داد اگر در امور جاری نیز این وفاق و همدلی وجود داشته باشد موفقیت ها بیشتر متصور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات ارزشمند در این برهه از زمان، برگزاری کنگره شهداست گفت: برگزاری این کنگره ها در برابر عظمت شهدا در واقع قطره ای در برابر اقیانوس عظیم شهداست.
معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا به این فعالیت ها نیازی ندارند گفت: در حقیقت این ما هستیم که باید بدانیم امانت شهدا را حفظ کرده و آن را به سرمنزل مقصود برسانیم.
وی با تاکید بر اینکه دشمن همواره در حال ایجاد نفاق و به دنبال براندازی است یادآور شد: زمانی که دشمن در جنگ سخت ناکام ماند در سطح وسیع معنویات و ارزش های جامعه را نشانه گرفته و تلاش می کند به اقتصاد کشور ضربه بزند که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در این عرصه نیز مانند جنگ سخت ناکام خواهد ماند.
علوی مقدم با اشاره به اینکه نسل جوان امروز به مراتب آمادگی بیشتری برای دفاع از نظام و انقلاب دارد افزود: این امر به برکت جانفشانی های شهدایی است که برای استمرار انقلاب اسلامی از همه هستی خود گذشتند.
وی پیوند نسل جدید و شهدای دوران 8 سال دفاع مقدس را بسیار مهم دانست و گفت: درخشان ترین دوره بعد از اسلام مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس است که باید آن را به عنوان یک سند و برگ زرین برای آیندگان حفظ کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از راهکارهای تلاش در حفظ انقلاب و نظام توجه به آثار دوران جنگ و دفاع مقدس است که توجه به وصایای شهدا، حفظ آثار نوشته شده از دوران جنگ، امدادهای غیبی آن دوران و صداقت در گفتار و عدالت در کردار رزمندگان و شهدا است.
به گزارش ایرنا اجلاسیه نهایی کنگره ملی 2000 شهید استان خراسان جنوبی روز سه شنبه بیستم آذر امسال با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از مسئولان کشوری و استانی و قشرهای مختلف مردم در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.
همچنین قبل از اجلاسیه پایانی بیش از 500 یادواره شهید و 13 اجلاسیه شهدا در استان خراسان جنوبی برگزار شد.
اجلاسیه شهدای اهل سنت استان به عنوان نخستین اجلاسیه این کنگره ششم شهریور ماه سال جاری در شهر اسدیه درمیان برگزار شد و اجلاسیه ایثارگران خراسان جنوبی، شهدای کشاورز، شهدای هنرمند، شهدای ورزشکار، شهدای طلاب و روحانی، شهدای دانش آموز و فرهنگی، شهدای زن، شهدای جاویدالاثر و گمنام، شهدای اساتید و دانشجو، شهدای خراسان جنوبی مقیم مشهد مقدس، اجلاسیه فضای مجازی کنگره ملی 2 هزار شهید استان و اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی از دیگر اجلاسیه های بزرگترین رویداد فرهنگی در استان بود.
3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي كنگره شهدا همدلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان غربی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری "کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" آذربایجان غربی گفت: با رویکرد مردمی سازی فعالیت‌های بنیاد شهید در نظر داریم تشکل‌های جامعه ایثارگری را تقویت کرده و افزایش دهیم و در حال حاضر پنج تشکل ایثارگری در استان فعال است.

 حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: آذربایجان غربی از استان‌های برجسته در انجام فعالیت‌های فرهنگی است که در صحنه‌های مختلف هم حضور دارند.

وی از انجام تمهیدات برای برگزاری کنگره استانی شهدای غریب در اسارت آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهداست و تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده اند، گفت: این کنگره با دستور رییس جمهور آغاز شده و در تمامی استان‌ها هم یادواره استانی تعریف و پیشتر در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، افزود: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که ادامه‌دهنده مسیر شهدا باشیم.

"کنگره ملی شهدای غریب در اسارت" قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود