Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی جباری درباره آغاز تمرینات ملی پوشان در کمپ تیمهای ملی، اظهار داشت: این مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در جام بین المللی فجر و قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا برگزار می شود که 17 وزنه بردار به اردو دعوت شدند که فقط سعید علی حسینی غیبتش در تمرینات غیرموجه است.

وی ادامه داد: کیانوش رستمی شخصا تمریناتش را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا سلیمانی و نیما آقایی، دو ملی پوش گیلانی با اجازه آقای برخواه در این مرحله اردو حضور ندارند که البته، سلیمانی از دوم بهمن ماه در اردو حاضر خواهد شد و با سایر نفرات تمرین می کند.

مربی تیم بزرگسالان عنوان کرد: علی هاشمی روز گذشته به دلیل نامساعد بودن آب و هوای ایلام با کنسلی پرواز به تهران مواجه شد. وی با تاخیر توانست به تهران برسد و در تمرین امروز صبح حاضر شد. سیدایوب موسوی نیز به دلیل شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و با صلاحدید سرمربی تیم، بعد از این رقابتها در اردو حاضر می شود.

جباری در خصوص آمادگی برای حضور در جام فجر در اهواز خاطرنشان ساخت: نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوها، تمریناتشان را برای حضور در این رقابتها ادامه می دهند و در نهایت هفت وزنه بردار برای شرکت در آن به اهواز اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی تیم ملی ملی پوش وزنه برداری آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ششمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ولیچر از چهار روز دیگر در تهران برگزار می شود.

حکیم منصوری و سعید حیدری از مازندران جزو نفرات دعوت شده به ششمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال برای اعزام به مسابقات کسب شانس مجدد سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

این اردو با شرکت ۸ بازیکن زیر نظر محمدرضا دستیار و بهروز سلطانی سرمربی و مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برپا خواهد شد.

ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با سرپرستی احمد شکری یازدهم تا هفدهم فروردین در اردوگاه تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر