Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از متقاضیان خودرو در اعتراض به عدم تحویل به موقع خودروهای ثبت‌نامی خود از سوی شرکت های خودروسازی داخلی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تجمع کنندگان که نسبت به تحویل به موقع خودروهای ثبت‌نامی خود از سوی خودروسازان داخلی معترض بودند، عنوان می‌کردند که برای دریافت خودرو وجوه لازم را پرداخت کرده‌اند و حتی برای برخی نیز دعوتنامه دریافت خودرو از سوی شرکت خودروسازی ارسال شده است،  ولی هنوز خودروی خود را دریافت نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعرضان عنوان می‌کردند که شرکتهای خودروسازی می‌گویند خودرو مشمول افزایش قیمت شده است و باید رقم دیگری پرداخته شود در حالی که قرارداد آنها با قیمت‌های قبلی است.  

آنها همچنین خواستار رسیدگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و الزام وزیر صنعت به پیگیری این موضوع شدند.

انتهای پیام

خبرنگار: الهه حمیدی کیا

دبیر: ربی زواره

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قيمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس

به گزارش «نماینده»، در جلسه علنی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش با حضور در جایگاه میهمانان صحن مجلس، از نزدیک در جریان فرآیند قانونگذاری و نظارت قوه مقننه قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • تجمع دانش آموزان ارومیه در حمیات از عملیات وعده صادق
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین