Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد از زمان برقراری آتش‌بس در «الحدیده» در غرب یمن، این توافق بیش از سه هزار بار نقض شده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد نیرو‌های ائتلاف متجاوز به هیچ توافقی پایبند نیستند و از زمان برقراری آتش‌بس در الحدیده، این توافق ۳۲۷۳ بار نقض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس خبرگزاری «سبأ» یمن، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن شنبه (دیروز) اعلام کرد فقط طی ۴۸ ساعت گذشته، توافق آتش‌بس الحدیده ۱۶۸ بار نقض شده است. جنگنده‌های ائتلاف به حملات خود به شهر‌های «الحدیده، الدریهمی و حیس» ادامه داده‌اند و همچنین منازل مسکونی، مزارع و پایگاه‌های نظامی با بیش از ۸۲ خمپاره هدف قرار گرفته است.

یحیی سریع در ادامه اعلام کرد جنگنده‌های ائتلاف (طی ۴۸ ساعت گذشته) ۳۲ حمله هوایی – هفت حمله به الوازعیه در تعز، نه حمله به باقم، هفت حمله به البقع، یک حمله به مران، یک حمله به رازح، یک حمله به صعده، یک حمله به نَهِم، یک حمله به عِمران، یک حمله به حِجه و سه حمله به جوف- داشته‌اند.

وی سپس اعلام کرد نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در پاسخ دو عملیات هجومی در «الربوعه، نهم»، یک عملیات با پهپاد «قاصف ۲» علیه پایگاه «السویقاء» در «خِب و الشعف» و یک عملیات دیگر با همین پهپاد علیه تجمعات ائتلاف سعودی در عسیر انجام دادند. چهار عملیات دیگر نیز در «صبرین، جوف، جیزان و نجران» انجام شد.

۲۲ آذرماه امسال (۱۳۹۷) «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل از توافق میان گروه‌های یمنی در سوئد، در خصوص بندر الحدیده و همچنین کاهش درگیری‌ها در شهر «تعز» خبر داد.

طبق گزارش دفتر «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل متحد در یمن، طرفین در خصوص سه مسأله توافق کردند؛ ۱- توافق در خصوص شهر الحدیده و بنادر «الحدیده، الصلیف و رأس عیسی» ۲- ساز و کار اجرای توافق تبادل اسرا ۳- اعلام تفاهمات دو طرف در خصوص تعز.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعودی ها نقض آتش بس الحدیده جنگنده های ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی

امتداد - با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ  2029.2  هزار میلیارد ریال اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳) به شرح زیر است:


بانک مرکزی در چارچوب مدیریت نقدینگی مورد نیاز بازار بین‌بانکی ریالی، عملیات بازار باز را به صورت هفتگی و موردی اجرا می‌کند. موضع عملیاتی این بانک (خرید یا فروش از طریق ابزارهای موجود) بر اساس پیش‌بینی وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی و با هدف کاهش نوسانات نرخ بازار بین‌بانکی حول نرخ هدف، از طریق انتشار اطلاعیه در سامانه بازار بین‌بانکی(تابا) اعلام می‌شود. متعاقب اطلاعیه مزبور، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در راستای مدیریت نقدینگی خود در بازار بین‌بانکی، نسبت به ارسال‌ سفارش‌ها تا مهلت تعیین شده از طریق سامانه بازار بین‌بانکی (تابا) اقدام کنند.   بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از اعتبارگیری قاعده‌مند (دریافت اعتبار با وثیقه از بانک مرکزی مطابق با ضوابط تعیین شده) مشروط به در اختیار داشتن اوراق مالی اسلامی دولتی و در قالب توافق بازخرید با نرخ سقف دالان نرخ سود (۲۴ درصد) استفاده کنند.   برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • عملیات «وعده صادق» همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عملیات وعده صادق، معادله جدیدی را در جهان رقم زد
  • راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات «وعده‌ صادق»
  • معاون رئیسی توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود/ در این زمینه اقدام حقوقی نداریم
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است