Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیرحسین حکیمیان دبیر منطقه ۱۰ کشور و مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: نشست‌های تخصصی باعث وحدت رویه بین دانشگاه‌ها می‌شود و در این تبادل‌نظرها می‌توانیم از ایده‌های خوب یکدیگر استفاده کنیم تا فرصت‌های مناسب و مطلوب را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این جلسه با دستور مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور که به همه دبیران مناطق به‌منظور بررسی آئین‌نامه‌های تغذیه، اسکان، کار دانشجویی و انتخاب دبیر جدید منطقه ابلاغ‌شده بود، تشکیل شد.

حکیمیان ادامه داد: در آئین‌نامه‌های پیشنهادی، آئین‌نامه‌ای با عنوان ایاب و ذهاب دانشجویی بسیار احساس می‌شود و امیدواریم در آینده نزدیک پیش‌نویس آئین‌نامه ایاب و ذهاب تدوین و به وزارت متبوع پیشنهاد شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه خواستار شکل‌گیری این قبیل نشست‌ها شد و خاطرنشان کرد: بیشترین اعتراضات دانشجویان از عدم برخورد یکسان بین دانشگاه‌ها در خصوص یک موضوع مشترک است که امیدواریم با ادامه این جلسات به شکل واحدی از ارائه خدمات به دانشجویان برسیم تا رضایت‌مندی بیشتری نیز حاصل شود.

کد خبر 4518230

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبوسرانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گواهی اسقاط خودرو چقدر است؟

مهران سالاریه اظهار داشت: سال گذشته ۷۲ هزار و ۲۲۸ خودرو اسقاط شد که امیدواریم با اجرای آئین نامه مذکور، میزان اسقاط افزایش یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی امروز در نشست خبری با اعلام اینکه بر اساس آئین نامه اسقاط خودرو‌های فرسوده، خودرو‌ها ارزش‌گذاری می‌شود، گفت: در حال حاضر ارزش یک گواهی اسقاط ۳۵ میلیون تومان است، اما در آئین نامه چارچوب مشخص شده است به نحوی که اگر خودرو بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن داشته باشد ۳ گواهی می‌گیرد؛ بنابراین انگیزه دارندگان خودرو‌های فرسوده برای نوسازی خودرو افزایش می‌یابد.

وی افزود: قیمت گواهی اسقاط در حال حاضر ۳۵ میلیون تومان است، اما نرخ آن توسط سازمان حمایت تعیین می‌شود و ممکن است که تغییر کند.

سالاریه تصریح کرد: سال گذشته ۷۲ هزار و ۲۲۸ خودرو اسقاط شد که امیدواریم با اجرای آئین نامه مذکور، میزان اسقاط افزایش یابد. طبق برنامه هفتم باید سالانه ۵۰۰ هزار خودرو اسقاط شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در آن ۴ سال در مجموع ۵۷ هزار خودرو اسقاط شده بود. همچنین عملکرد ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ در مجموع ۲۲۸ درصد رشد داشته است.

سالاریه تصریح کرد: میزان صرفه جویی سوخت بابت ۷۲ هزار و ۲۲۸ خودرو اسقاط شده در سال ۱۴۰۲ حدود ۶۶۶ میلیون لیتر بوده است و بیش از ۱۵۲ میلیون دلار صرفه جویی در پرداخت یارانه سوخت توسط دولت انجام شده است و ۸ درصد معادل ۹۰۰ نفر کاهش کشته سالانه تصادفات رانندگی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته ایم.

وی در مورد واردات خودرو گفت: برای اخذ گواهی اسقاط از خودرو‌های وارداتی، میزان ارزبری و رتبه انرژی آن‌ها ملاک قرار گرفته است؛ به عنوان مثال اگر قیمت خودرو تا ۱۵ هزار یورو و رتبه انرژی آن بالاترین سطح باشد یک گواهی و اگر قیمت خودرو بالاتر از ۱۵ هزار یورو و سطح رتبه انرژی نیز پایین‌تر باشد ۳.۵ گواهی اسقاط نیاز است.

سالاریه ادامه داد: همچنین اگر خودرو‌های کارکرده تجاری تا ۲ سال ساخت باشد ۲۵ درصد به گواهی‌ها و اگر تا ۵ سال ساخت باشد ۵۰ درصد افزوده می‌شود. 

دیگر خبرها

  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • قیمت گواهی اسقاط خودرو چقدر است؟
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟