Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی با کفر جهانی در حال مبارزه است و آنان را نابود می‌کند. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌از ظهر امروز در جلسه نهایی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی که در دفتر نماینده ولی فقیه در این شهر برگزار شد، خطاب به مدیرانی که در جلسه حضور نیافته بودند، اظهار داشت: این مدیران باید برای این جلسه بیشتر اهمیت قائل می‌شدند، خیلی از عذرها واقعاً عذر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید همه مسئولان استان بیش‌تر از گذشته به برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر جشن 40 سالگی انقلاب در کردستان توجه داشته باشند چراکه خداوند به برکت این نظام مسئولیتی به هر کدام از ما سپرده و باید در راستای خدمت‌گزاری به مردم برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با مروری بر گوشه‌ای دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی تصریح کرد: قبل از انقلاب در بسیاری از حوزه‌ها با مشکل مواجه بودیم و برخی از کشورهای دینا و منطقه از کشور ما پیشرفته‌تر بودند، در حوزه پزشکی بسیاری از پزشکان را از پاکستان و بنگلادش می‌آوردیم اما امروز ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و جزو سه‌چهار کشور برتر و یا گاهاً در بسیاری از بخش‌ها رتبه نخست جهان هستیم.

ماموستا خدایی: ملت ایران با "اتحاد و انسجام" دشمنان نظام را به خاک ذلت می‌کشانند سمنان| اتحاد و همدلی جنگ روانی دشمن را خنثی می‌کند ماموستا راستی: دشمنان حاضر نیستند "هیچ‌وقت" دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی را ببینند

دستاوردهای 40 ساله انقلاب برای مردم بازگو شود

وی با بیان اینکه دستاوردهای 40 ساله انقلاب مغفول مانده و باید واقعیت‌ها برای مردم و جوانان جامعه بازگو شود، ادامه داد: اکنون بستر و زمینه برای اینکه انسان بخواهد از بعد معنوی و ارزش‌ها رشد کند، فراهم است و باید قدردان این شرایط باشیم و آن را حفظ کنیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: براساس احادیث، وقتیکه در رأس نظام جمهوری اسلامی فردی عالم، مدبر، وارسته، مقتدر و آگاه وجود دارد، مردم آن جامعه شانس بیشتری برای بهشتی شدن دارند اما اگر آدم شیطانی و طاغوتی وجود داشته باشد، شانس بهشتی شدن وجود ندارد.

ایران امن‌ترن نقطه جهان است؛ "شاه" هیچ اختیار و قدرت دفاعی از خانواده و ناموس خود نداشت

وی اظهار کرد: همه ما باید به رهبر مقتدر نظام جمهوری اسلامی افتخار کنیم چراکه در این انقلاب دستورات و فرامین الهی پیش می‌رود در صورتیکه در دوران رژیم طاغوت افکار شیطانی پیش می‌رفت و از شاه تا رعیتش هیچ اختیار و قدرت دفاع از خانواده و ناموس خود را نداشتند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه ایران امن‌ترن نقطه جهان است و هیچ‌کسی نمی‌تواند نگاه چپی به مملکت ما داشته باشد، گفت: این امنیت، آرامش و ثروت کنونی در کشور بسیار ارزشمند و بی‌نظیر است اما متأسفانه برخی از مسئولان به برخی از ثروت‌های موجود توجه نمی‌کنند.

نگذاریم فرهنگ فاسد غربی در فرهنگ ما رسوخ کند

وی ادامه داد: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمنان، از وضعیت اجتماعی مناسبی برخورداریم و چارچوب‌ها سرجای خود است اما باید نگذاریم فرهنگ فاسد غربی در فرهنگ ما رسوخ کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای کشور داشته و حتی ثمرات آن به کشورهای دیگر نیز رسیده است، خاطرنشان کرد: شرایط کنونی امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار جدی‌تر است و باید هوشیار باشیم و دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن را جدی بگیریم.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی می‌خواهد تمام دنیا را زیر سلطه خود در بیاورد و هر غلطی که بخواهد انجام بدهد اما ملت ایران روزبه‌روز مقتدرتر در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند و اجازه سوءاستفاده به آنان نخواهد داد.

ملت ایران در 22 بهمن "قدرت و وحدت" خود را به نمایش بگذارند

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه باید به جوانان امید و روحیه به زندگی بدهیم و دسیسه‌های دشمنان و راهکاری مقابله برای آنان تبیین شود، افزود: انقلاب اسلامی با کفر جهانی در حال مبارزه است و آنها را نابود می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امسال نیز ملت ایران و کردستانی‌های غیور همانند سالیان گذشته، در 22 بهمن قدرت، حضور و وحدت خود را به‌صورت ویژه به نمایش بگذارند، تصریح کرد: باید کارها و جشن‌های این ایام برنامه‌ریزی، اولویت‌بندی و مجری‌ برگزاری آن نیر مشخص شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: هر اداره‌ای برای خود می‌تواند به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بنر و نمایشگاه‌های کوچک نصب و برپا کنند و در کل نیز نمایشگاه دستاوردهای 40ساله انقلاب در استان کردستان راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعة المصطفی العالمیه شجره‌ طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دین و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی به کشورها تسری پیدا کند نباید این مولود مبارک را تنها جریانی تعلیمی دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با هیئت علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان که با حضور جمعی از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد، اظهارداشت: همه این تلاش‌هایی که شما در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایتمداری حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) باشد زیرا امام زمان(عج) نوکری می‌پسندند که نوکر به‌روز حضرت باشد و به درد شرایط حال امت اسلام بخورد. از این حیث، شاید بتوان گفت که از نظر وجود اقدس امام عصر(عج)، یک طلبه سطح یک از یک عالم برجسته شأنیت بیشتری داشته باشد زیرا او متناسب با زمانه حال و شرایط موجود، خدمتی را به دین عرضه می‌کند که سایرین از آن غافل هستند.

وی افزود: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت(ع)‌ و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند؛ تا جایی که امروزه نه‌فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند. این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و مهدی صاحب الزمان(عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این تحلیل اساتید برجسته سیاست در نظام سلطه است که شیعه را همچون پرنده‌ای با دو بال نهضت حسینی و قیام مهدوی توصیف کرده و این دو مبنا را هدف قرار داده اند. بر همین اساس، هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این دو اصل بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت وجود اقدس امام زمان(عج) خواهد بود.

وی تأکیدکرد: فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید. در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله(عج) است بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان(عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید و باید به هر ابزار ممکن در این دستگاه نوکری مؤثر داشته باشید.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: این همان عرصه‌ای است که سربازی شما در دستگاه امام زمان(عج) با آن سنجیده خواهد شد؛ به طوری که اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی ابتر است و راه به جایی نخواهد برد.

وی بیان کرد: جامعة المصطفی العالمیه نیز یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دین و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشورهای عالم تسری پیدا کند بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست. جامعة المصطفی همان بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است و از این جهت، تلاش شما در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و موردعنایت خاص امام زمان(عج) خواهد بود.

به گزارش تسنیم، بیش از 50 میلیون شیعه اثنی عشری و 200 میلیون مسلمان اهل سنت علاقمند به اهل بیت(ع) در هندوستان زندگی می‌کنند و در 100 مدرسه و حوزه علمیه هندوستان، سه هزار طلبه مشغول تحصیل علوم حوزوی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد