Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پوستر بازي موبايلي انيميشن سينمايي «آخرين داستان» به نويسندگي و کارگرداني اشکان رهگذر با عنوان «فره ايزدي» منتشر شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي استوديو هورخش، بازي «فره ايزدي» به کارگرداني بابک ارجمند و تهيه‌کنندگي مشترک احسان و آرمان رهگذر که در سبک «2D Side Scroller» ساخته شده از محصولات جانبي انيميشن سينمايي «آخرين داستان» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خلاصه خط روايي اين بازي آمده است که؛ «انسان‌ها به کمک فره ايزدي به قدرت و دانش بالاتري دست پيدا کرده بودند، اما اين طمع قدرت باعث گمراهي و نابودي آن‌ها مي‌شود. فره ايزدي از انسان‌ها جدا شده و در معرض نابودي توسط تاريکي قرار مي‌گيرد. اما قهرماناني پيدا مي‌شوند که براي دفاع از روشنايي، در مقابل تاريکي‌ها مي‌ايستند. قهرمانان و نور براي بقا به يکديگر نياز دارند.»
اين بازي قابل‌نصب بر موبايل و تبلت‌هايي است که داراي سيستم‌عامل اندرويد و IOS هستند. بازي به‌صورت اکشن سريع (Fast paced Hack & Slash) بوده و پيشروي در اين بازي نيازمند عکس‌العمل بالا و استفاده درست از توانايي‌هاست. با سخت‌تر شدن تدريجي بازي، سرعت عمل بالاتر، استفاده از توانايي‌ها و شناختن محيط، دشمنان و در آخر قوي‌تر کردن کاراکتر و يا استفاده از کاراکتر‌هاي مختلف نقش بيشتري ايفا مي‌کنند.
تاريخ رونمايي از اين بازي به‌زودي اعلام خواهد شد.
انيميشن سينمايي «آخرين داستان» به‌زودي در سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر و يازدهمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران در بخش اصلي به نماش درمي‌آيد.
عوامل توليد بازي عبارت‌اند از؛ تهيه‌کنندگان: آرمان رهگذر، احسان رهگذر،  تهيه‌کننده اجرايي: اشکان رهگذر، کارگردان: بابک ارجمند، کارگردان هنري: سينا پاکزاد کسري، طراح کانسپت و بکگراند: سينا پاکزاد کسري و فرانک دهقاني، کارگردان تکنيکي: فرانک دهقاني، طراح بازي (گيم ديزاينر): روزبه سيفوري، سرپرست برنامه نويسان: مهيار عليزاده، انيماتورها: پيمان چيني چيان،  سياوش هاشم زاده، علي هنرپور، عليرضا نقي زاده و بابک ارجمند، انيميشن بکگراند: سياوش هاشم زاده و علي هنرپور، طراحي UI: سينا پاکزاد کسري، برنامه نويسان: مهيار عليزاده، سيد اشکان فاضل، امير معتمدي، سينا ذاکر، محمد محمد زاده پارچين و آيدين تيموري،  طراحي و ترکيب صدا: علي کلانتري، صدا پيشگان: سياوش نوروزي، فرزاد برهمن،  محسن قلمبر و ساره مهجوبيان، موسيقي : موسيقي انتخابي از  انيميشن سينمايي آخرين داستان – کريستف رضاعي، مدير توليد: سعيد عباسي، طراح گرافيک: الهام قاسمي، پشتيباني IT: پيمان تاران ، نيما توکلي، علي محمودي / سرپرست تيم IT : احسان رهگذر، سينماتيک: طراح کانسپت و تصويرگر: سينا پاکزاد کسري، موشن ديزاين و کامپوزيت: کياوش پارسا، انيماتور: مسعود مرادي – بابک ارجمند، استوري برد و  استوري ريل: بابک ارجمند، مدير داخلي و اداري: تارا صديقي، مشاور رسانه اي: زهرا نجفي، روابط عمومي: پرديس پرمون، بهار تهجد، مهدي عبدلي، امور مالي: جواد صفري، سمانه عباسي، زهره کرامتي، امور بين الملل: طاها مقدم پور، شادي وثوقي و امور جشنواره ها: الناز قرباني،  با تشکر از احسان حاجي علي رضايي
            


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انيميشن آخرين داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه جان سینا در نقش محافظ شخصی

زی‌سان: Freelance (حافظ شخصی) فیلم جدید جان سینا که در سال 2023 اکران شد، کارنامه ناموفقی را بر جای گذاشت. این فیلم اخیرا نیز در شبکه نمایش روی ن رفت. منتقدین به شدت ایفیلم را ضعیف ارزیابی کرده و حتی به آن نمره صفر داده‌اند. با این وجود نقش‌آفرینی جان سینا همچنان جذابیت خاصی به این فیلم رد میان مخاطب ایرانی بخشیده است. 

به گزارش «زی‌سان»، فیلم سینمایی محافظ شخصی درباره میسون شبه نظامی سابق است که بعد از سال‌ها دوری از فضایِ نظامی، به عنوان محافظِ یک خبرنگار زن، به نام کلر استخدام می‌شود. در این اثر، یک مامور ویژه سابق (با بازی جان سینا) به عنوان محافظ شخصی یک خبرنگار استخدام می‌شود. این ماموریت به ظاهر ساده، در نهایت به یک کودتای نظامی تبدیل می‌شود. 

پیر مورل  کارگردانی این سریال را به عهده دارد. او درباره انتخاب جان سینا می‌گوید:‌ «او برای ایفای این نقش به دنیا آمده است. هم فیزیکی بدنی مناسبی دارد و هم به شدت بامزه است.»

بازیگران فیلم محافظ شخصی

جان سینا

الیسون بری

خوان پابلو رابا

 آلیس ایو

مارتون چوکاش

کریستین اسلیتر

فاجعه به تمام معنا؛ دریافت نمره صفر از راتن تومیتوز

جان سینا کشتی‌گیر مشهور WWE بوده که سال‌ها پیش به بازیگری روی آورده و تا‌کنون در آثار موفق مختلف و متعددی حضور داشته است. طرفداران دنیای ابر‌قهرمان‌ها و کمیک‌های DC بیشتر این بازیگر را به واسطه حضور در فیلم The Suicide Squad و سریال Peacemaker، از ساخته‌های جیمز گان، می‌شناسند. اوایل امسال در یک تجربه عجیب و غریب جان سینا در فیلم باربی حاضر شد. از دیگر آثار او می‌توان به Blockers، Bumblebee، F ۹، Fast X و Vacation Friends اشاره کرد.

Freelance فیلم جدید جان سینا است که سال قبل با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شد، به هیچ عنوان با استقبال منتقدین رو‌برو نشده است. در حال حاضر هیچ‌یک از ۲۱ نقد ثبت شده در راتن تومیتوز، مثبت نبوده و نمره فیلم فریلنس برابر با صفر است. 

راس بونیم، منتقد Collider، در رابطه با این فیلم نوشته است: «فیلم Freelance به جای ورود به اکشن یا کمدی، در مسیر خود متوقف می‌شود تا داستان پر اشکال را بار‌ها و بار‌ها تکرار کند.»

مت دوناتو از IGN در نقد خود چنین گفته است: «با چشم‌پوشی از جلوه‌های ویژه وحشتناک فریلنس، سکانس‌های اکشن آن تکراری بوده و استعداد اندک بازیگران بزرگ خود را هدر می‌دهد». بری هرتز، مننقد The Globe and Mail، معتقد است که جان سینا و مخاطبان لیاقت آثار بهتری را دارند.

 

tags # جان سینا سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • نیکی مظفری و بهنام شرفی در «مرگ با طعم نسکافه» همبازی شدند
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • بوشیدو به روایت هنر هشتم؛ بررسی بهترین بازی‌های سامورایی
  • بازیگران «بازی تاج و تخت» به سبک انیمیشن‌های استودیو جیبلی / هنرنمایی هوش مصنوعی
  • داستان قهرمان‌کوزن: شاهد تولد یک افسانه هستید
  • سریال هیجان انگیز جدید خالقان «بازی تاج و تخت» | داستان از چه قرار است؟
  • «چامه» بهاری ویژه فیض شریفی
  • فاجعه جان سینا در نقش محافظ شخصی
  • پوستر معنادار معاون علمیات کل سپاه پاسداران را ببینید | تصویر
  • خالقان فیلم «بازی تاج و تخت» یگ سریال هیجان‌انگیز دیگر ساختند