Web Analytics Made Easy - Statcounter

️انجمن پالایشگاه‌های روغن سازی ایران، متشکل از شرکت‌های اصلی تولید کننده انواع روغن‌های موتوری و صنعتی در کشور، طی اطلاعیه‌ای نسبت به عواقب تصمیمات اخیر دولت درخصوص افزایش دو برابری نرخ خوراک دریافتی این واحد‌های تولیدی، هشدار داد. ️به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، انجمن پالایشگاه‌های روغن سازی ایران، متشکل از شرکت‌های اصلی تولید کننده انواع روغن‌های موتوری و صنعتی در کشور، طی اطلاعیه‌ای نسبت به عواقب تصمیمات اخیر دولت درخصوص افزایش دو برابری نرخ خوراک دریافتی این واحد‌های تولیدی، هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


️در این اطلاعیه ضمن اعتراض به تصمیمات غیر کارشناسی اخیر که کما فی السابق بدون مشورت و دریافت نظرات دست اندرکاران این صنعت اتخاذ شده است، اقتصادی نبودن عملیات تولیدی، عدم امکان تولید و عرضه محصولات روانکار به بازار به مقدار کافی، آشفتگی بازار و مجال به سودجویان و واسطه‌ها در ماه‌های پایانی سال، آسیب جدی به عملیات ناوگان حمل و نقل جاده ای-دریایی-ریلی، سقوط آزاد ارزش سهام این شرکت‌ها در بازار سرمایه و متضرر شدن ده‌ها هزار نفر از سهامداران، از دست رفتن بازار‌های صادراتی و واگذاری این بازار‌ها به کشور‌های عربی، توقف ارزآوری حاصل از صادرات، خروج هنگفت ارز از کشور به علت ورود شرکت‌های خارجی در خلا بازار، بلاتکلیفی ده‌ها هزار نفر که بصورت مستقیم و غیر مستقیم در این صنعت اشتغال دارند و نهایتا اتلاف سرمایه ملی را از عواقب ناهنجار این نوع تصمیمات نادرست دانست.
️لازم به توضیح است، قیمت محصولات روانکار موتوری تحت کنترل مراجع نظارتی بوده و این درحالی است که از شهریورماه سال ۱۳۹۳ تاکنون و باوجود افزایش چشمگیر نهاده‌های تولید (شامل خوراک، مواد افزودنی، ملزومات بسته بندی، دستمزد‌ها و ...) تنها اجازه افزایش قیمتی ناچیز در سال جاری به این محصولات داده شده، اما به ناگهان دولت نسبت به افزایش دو برابری قیمت خوراک مصرفی تولیدکنندگان اقدام نموده است.
️نکته قابل تامل در این تصمیم اشتباه دولت محترم، افزایش قیمت خوراک از ابتدای آبان ماه سال جاری است، درحالیکه تولیدکنندگان این محصولات، در جهت وظیفه ملی خود در سال حمایت از کالای ایرانی، محصولات را با قیمت‌های مصوب قبل به بازار عرضه نموده اند و عطف به ما سبق شدن این تصمیم عجیب، نشان از عدم اطلاع از روند بازار و صنعت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روانکار روغن سازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس

به گزارش جماران؛ شهردار تهران گفت: نصب دوربین روی لباس حریم بانان در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است.

شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

ایلنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.

وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.

 

دیگر خبرها

  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • تخلیه التهاب بازار ارز و طلا و تداوم کاهش قیمت‌ها
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟