Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:34:53 GMT

1468خانوار هرمزگانی از پرداخت انشعاب معاف شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۳۴۱۸

1468خانوار هرمزگانی از پرداخت انشعاب معاف شدند

احمد پایان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت مددجویان از 845 انشعاب برق، 601 انشعاب آب و فاضلاب و 22 انشعاب گاز رایگان بهره مند شدند.
وی بیان داشت: همچنین در 9 ماه گذشته، 134 خانوار زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان از هزینه ‌های عوارض شهرداری و صدور پروانه ساختمانی رایگان استفاده کردند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: براساس مصوبه مجلس، هر مددجوی تحت حمایت این نهاد برای یک ‌بار از پرداخت حق انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب معاف می‌ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پایان اضافه کرد: خانوارهای تحت حمایت دارای شرایط، می‌ توانند با مراجعه به دفتر کمیته امداد در شهرستان ‌ها و دریافت معرفی ‌نامه به سازمان ‌ها و اداره های متصدی انشعابات مراجعه و از معافیت‌ های لازم برخوردار شوند.
کمیته امداد هرمزگان به 70 هزار خانوار خدمات ارایه می دهد.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آب و فاضلاب برق خانواده شهرداری کمیته امداد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: در اجرای طرح برخورد با انشعابات غیرمجاز آب و صیانت از منابع آبی،  ۲۱۹ فقره انشعاب غیرمجاز آب پارسال در این شهرستان مرزی استان شناسایی و با پرداخت جریمه و خرید انشعاب قانونی به انشعاب مجاز تبدیل شد.

محسن چهکندی افزود: این انشعاب‌های غیر مجاز با فعالیت گشت‌های مشترک آب و فاضلاب با همکاری نیروی انتظامی با عنوان گشت آب شناسایی شد.

وی با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز بیشتر مربوط به بخش‌های مسکونی، تجاری و باغ‌ها بود، گفت: علاوه بر این تعداد ۹۰ فقره انشعاب غیرمجاز در قالب این طرح پارسال در شهرستان خواف قطع شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف در خصوص زیان‌های انشعابات غیرمجاز آب گفت:: مصرف غیرمجاز آب نه فقط موجب هدر رفت این مایه حیاتی می‌شود، بلکه به شبکه توزیع آب نیز آسیب می‌رساند و حقوق مشترکان قانونی را تضییع می‌کند.

چهکندی گفت: گشت آب به صورت مستمر در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف در حال فعالیت و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند.

شهرستان خواف بیش از ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب دارد که ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

خواف  در جنوب شرقی خراسان رضوی قرار دارد  و با افغانستان هم مرز  است.

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • راهپیمایی هرمزگانی ها در حمایت از حملات سپاه
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس