Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@05:41:43 GMT

نکات مثبت انقلاب به نسل جوان منتقل شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۳۴۲۷

نکات مثبت انقلاب به نسل جوان منتقل شود

محمد وحدتی هلان، رئیس مجمع نمایندگان استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های مختلف داشته است، تصریح کرد: یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی ایران، دستیابی به موفقیت‎های بزرگ در حوزه‌های بهداشت، درمان، پزشکی، کشاورزی، فرهنگی، دانشگاهی، اختراعات و تکنولوژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از دیگر مسائلی که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب، باید به آن توجه شود، تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم است تا تبلیغات دشمن، آمریکایی‌ها و امپریالیسم بر عملکرد ما غالب نشود.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز، ابزار و امکانات زیادی در اختیار دشمن قرار دارد و آن‌ها با استفاده از این امکانات، ناجوانمردانه برای تحت‌الشعاع قرار دادن تمامی عملکردهای جمهوری اسلامی ایران، تلاش می‌کنند.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به تلاش دشمنان برای سیاه نمایی و بد نشان دادن عملکردها، تکلیف همه انقلابیون است که با رویکرد و عملکرد خوب، بر این تبلیغات مسموم، غالب بیایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی نماینده بستان اباد دستاورد های انقلاب نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، هدی ابوالحسنی در گفت‌وگویی خبری با اشاره به مثبت شدن آزمایش اعتیاد دو جوان مصرف کننده داروی لاغری گفت: این دو جوان که هیچ سابقه مصرف مواد مخدر ندارند در هنگام استخدام با آزمایش مثبت اعتیاد روبه رو شدند.وی با اشاره به رهگیری تولید و توزیع غیر قانونی این داروی لاغری در یکی از عطاری‌های مرکز شهر از شهروندان خواست؛ به هیچ عنوان داروها و مکمل‌ها را از عطاری ها، فضای مجازی و باشگاه‌های ورزشی تهیه نکنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، تنها مرکز قانونی تهیه دارو را داروخانه‌های مجاز دانست و با بیان اینکه فروشندگان عطاری مجاز به تجویز گیاهان دارویی با هدف درمان نیستند تاکید کرد: عطاری‌ها فقط مجاز به فروش گیاه دارویی هستند و نه داروی گیاهی.

ابوالحسنی، با اشاره به بازرسی بیش از ۳۰۰ عطاری استان در یک سال گذشته از پلمپ ۲۲ عطاری متخلف خبر داد و گفت: داشتن برچسب اصالت و سیب سلامت از الزامات اقلام دارویی و بهداشتی است.

کد خبر 6086011

دیگر خبرها

  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • آیا در مورد حادثه اصفهان بین ایران و آمریکا پیامی منتقل شد؟
  • قدردانی رهبری از عملکرد نیرو‌های مسلح در حوادث و عملیات اخیر
  • قدردانی رهبرانقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان