Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، وزیر ورزش و جوانان در هفتاد و دومین جلسه ستاد امور ساماندهی جوانان با بیان اینکه  18 سال قبل در گیلان استاندار بودم و این استان را از زوایای مختلف می شناسم گفت: آمار و اطلاعاتی که نمایندگان استان در خصوص طلاق و ازدواج بیان کردند ؛ نگران کننده است اما بنده با شناختی که از منطقه دارم، تاکید می کنم، ساختار اجتماعی و پیوندهای این استان هنوز پایدار و ارتباطات اجتماعی مردم بسیار خوب است، حال اینکه چرا آمار طلاق و ازدواج در این استان افزایش یافته به طور حتم تابع عوامل متعددی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مردمی پرتلاش و صمیمی در استان گیلان داریم که اگر ما بتوانیم از همه ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی برای برگزاری برنامه های مختلف و زنده نگه داشتن آداب و رسوم چه در بخش ورزش و چه در بخش هنر استفاده کنیم، نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان چنین ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز در گیلان بافت روستایی قابل توجه است اگر بتوانیم امکانات ورزشی  را در این استان بیشتر کنیم و اوقات فراغت مردم را بالا ببریم گام مثبتی در پیشگیری از آسیب ها خواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بنده انتظار دارم مردم این استان و مسئولان برای توسعه سمن ها، مشاوره های ازدواج و  گسترش دفاتر مشاوره همراهی کنند تا آمار ازدواج را بالا ببریم، چرا که ما تاثیر بسیار خوب فعال شدن مراکز مشاوره در استان های مختلف را در تحکیم بنیاد خانواده دیده ایم.

خبرنگار: هدی نتاج

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان اوقات فراغت خانواده طلاق ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل کدام مناطق را درگیر می‌کند؟ / چرا مسوولان چندین سال است فکری برای سیل‌های جنوب کشور نمی‌کنند؟ (فیلم)

عصر ایران ــ باز هم هشدار سیل و وضعیت قرمز در جنوب و جنوب غربی ایران داده شده است. سامانه بارشی جدید در راه استو از سه شنبه تا پنج‌شنبه ادامه دارد. روز سه شنبه هرمزگان، جنوب فارس سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بوشهر منتظر این سامانه باشند.

گزارش را این‌جا ببینید

چهارشنبه هم جنوب سیستان و بلوچستان بیشتر در خطر است. خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هم در این سه روز مواج و طوفانی است. پیش‌بینی می‌شود این سامانه سیلی ویرانگر ایجاد کند. هشدار سیل در حالی است که تنها حدود دو ماه از سیل قبلی در بلوچستان می‌گذرد. این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • سیل کدام مناطق را درگیر می‌کند؟ / چرا مسوولان چندین سال است فکری برای سیل‌های جنوب کشور نمی‌کنند؟ (فیلم)
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند