Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اشاره به برگزاری ششمین امتحان مشترک دستگاه‌های اجرایی در هفدهم اسفندماه گفت: در این آزمون ۴۴۶۴ نفر پذیرفته خواهند شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدعزیز آشنا، مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در نشست خبری تشریح جزئیات ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که صبح امروز در مرکز جهاد دانشگاهی برگزار شد، توضیح داد: ششمین امتحان فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۱۷ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ثبت نام آن از ساعت صفر بامداد امروز آغاز شده و تاکنون بیش از هزار نفر ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام در این آزمون تا نهم بهمن ماه به مدت ۱۰ روز ادامه دارد و هرگز تمدید نخواهد شد لذا تمامی داوطلبان باید در بازه زمانی فوق الذکر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته وی در این بازه زمانی ۱۰ روزه امکان ویرایش پروفایل هر فرد وجود دارد.

آشنا با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه آزمون جهاد دانشگاهی نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: اطلاعات کامل آزمون در دفترچه راهنمای مرتبط روی سایت مرکز بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۴۴۶۴ نفر پذیرفته خواهند شد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اظهار داشت: در آزمون کتبی دو دفترچه داریم که یکی مربوط به دروس عمومی و دیگری مربوط به اختصاصی هر شغل است. در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر شده است که برای هر شغلی چه درس‌هایی را باید داوطلبان امتحان دهند.

وی ادامه داد: برای شرکت در آزمون استفاده و مطالعه منابع خارجی توصیه نمی‌شود و داوطلبان لازم است تنها دروس دانشگاهی طبق سرفصل‌های مصوب وزارت علوم و دروس دبیرستانی طبق سرفصل‌های مصوب آموزش و پرورش را مطالعه کنند.

آشنا با اشاره به شرایط سنی داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی عنوان کرد: دیپلم حداقل ۲۰ و حداکثر ۲۵ سال، کاردانی حداکثر ۳۰ سال، کارشناسی حداکثر ۳۵، کارشناسی ارشد حداکثر ۴۰ و دکتری حداکثر ۴۵ سال است.

گفتنی است برخی شرایط ذکر شده در دفترچه راهنما به حداکثر شرایط سنی فوق الذکر اضافه می‌کند.

وی بیان کرد: سوالات آزمون به صورت تستی چهار گزینه‌ای است که ضریب یک دارند و هر پاسخ اشتباه یک سوم نمره منفی را شامل می‌شود.

شایان ذکر است که دفترچه سوالات عمومی با ضریب ۴۰ درصد و دفترچه سوالات اختصاصی با ضریب ۶۰ درصد در نمره کل اثرگذار هستند بنابراین دفترچه عمومی را داوطلبان نباید دست کم بگیرند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی عنوان کرد: در پذیرش نهایی داوطلبان ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد مصاحبه اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه داوطلبان در تاریخ ۱۳ اسفند ماه با مراجعه به پروفایل خود می‌توانند کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند، گفت: اطلاعات هر فرد علاوه بر حوزه امتحانی آن‌ها در کارت آزمون مشخص شده است با توجه به آنکه در تمامی شهر‌های کشور آزمون برگزار نخواهد شد نزدیک‌ترین آزمون برگزار کننده برای داوطلب مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: تمامی قوانین برگزاری آزمون از سوی سازمان اداری استخدامی تعیین و ابلاغ شده است و جهاد دانشگاهی هیچ تصمیمی درباره اعمال قانونی و نحوه پذیرش داوطلبان نمی‌گیرد و فقط برگزارکننده است.

آشنا با اشاره به اینکه در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۲۰ دستگاه اجرایی به جذب نیرو اقدام می‌کنند درباره سهمیه ایثارگران افزود: در آزمون استخدامی سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد (شامل جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان ایثارگران ۲۵ درصد به بالا، خواهر و برادر شهید) و ۵ درصد (رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور در جبهه، همسر و فرزندان رزمندگان، فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت) داریم.

وی درباره سهمیه ایثارگران بیان کرد: افرادی که می‌خواهند از این سهمیه استفاده کنند با وارد کردن کد ملی سهمیه آن‌ها همان لحظه به واسطه ارتباط با سامانه ایثارگری چک خواهد شد اگر به هر دلیلی ایثارگری آن‌ها رد شد (یعنی کد ملی آن‌ها در سامانه ایثارگری وجود نداشته است) باید مطابق سهمیه آزاد ثبت نام کنند و پس از مراجعه به بنیاد شهید جهت ثبت کد ملی خود و انجام اصلاحات لازم پروفایل ثبت نامی آزمون استخدامی خود را ویرایش و سهمیه خود را تغییر دهند.

آشنا با تاکید بر اینکه داوطلبان لازم است در هر مرحله ثبت نام خود را به طور قطعی نهایی کنند، گفت: ثبت نام اولیه بدین شکل است که داوطلب باید مبلغ ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان را جهت ثبت نام و هزینه پیامک به بانک واریز کند سپس با دریافت یک کد پروفایل شخصی خود را تکمیل کند. در نهایت یک کدرهگیری به هر داوطلب اختصاص پیدا می‌کند که باید در حفظ آن کوشا باشد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی تاکید کرد: ما به عنوان مجری آزمون تاکید می‌کنیم که هیچ کدام از سایت‌های مدعی دانستن سوالات آزمون استخدامی مورد تایید نیستند و داوطلبان با مطالعه دروس دبیرستانی و دانشگاهی می‌توانند با خیال راحت آزمون خود را پشت سر بگذارند.

وی درباره انتشار کلید سوالات و اعلام نتایج آزمون کتبی اظهار داشت: کلید سوالات نداریم، اما چند روز پس از برگزاری آزمون کارنامه هر داوطلب در پروفایل او قرار می‌گیرد. همچنین نتیجه سوالات آزمون کتبی هم در همان پروفایل‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: بدون شک رسیدن به مرحله دعوت چند برابر ظرفیت‌ها و انجام مصاحبه‌ها و اعلام نتایج نهایی زمان بر است چرا که شرایط هر دستگاه اجرایی برای اخذ مصاحبه متفاوت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی دستگاه های اجرایی آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ از امروز چهارشنبه به‌ تاریخ ۲۹ فروردین  ماه جاری آغاز می شود تا فردا پنجشنبه به‌تاریخ ۳۰ این ماه ادامه دارد.

لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

بر اساس آمار نهایی اعلام شده تعداد ۹۰۰ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند و مهلت ثبت نام در این آزمون روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه پایان یافت.

 درباره متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، این دسته از داوطلبان اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال ۱۳۸۴ اخذ کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی نظام ۳-۳-۶ که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اقدام کنند.

 آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد