Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منصور جلیلوند، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اعلام اين خبر گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده با ستاد کل نیرو های مسلح، دومین مرحله آزمون سنجش مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیست و نهم دی ماه سال جاري به طور هماهنگ در 7 حوزه سپاه، صنایع دفاع، تیپ 16 زرهی و نیروی انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلیلوند گفت: تعداد 894 نفر از سربازان، طی سه شیفت متوالی در 29 حرفه آموزشی شرکت کردند.
جلیلوند افزود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.
1001/پ20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ۱۰ روزه شدن تحویل کارت سوخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفته: در صورت پیاده سازی و حذف فرآیند‌های سنتی و یکپارچه کردن فرآیند صدور کارت سوخت، کمتر از ۱۰ روز این کارت به دست متقاضیان خواهد رسید. تولید کارت سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بیشتر از ۴۸ ساعت زمان نمی‌برد. سالاری نسب میگه: کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها نیز همچنان وجود خواهد داشت.
---
ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای. به گفته مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست، به منظور حفظ محیط زیست، قانون محدودیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی از هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت) شروع می‌شود. فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیگر کیسه رایگان توزیع نخواهند کرد.
---
مسدود کردن بیش از ۳ هزار شماره کارت در سال گذشته. رئیس پلیس آگاهی فراجا گفته: در سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ شماره کارت، حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شده است. سردار محمد قنبری میگه: شایع‌ترین کلاهبرداری‌ها با عنوان خرید و فروش، برداشت متقلبانه از حساب، سایت‌های اینترنتی، سرمایه گذاری و دلالی بوده است.
---
و کسر خدمت سربازان ماهر. فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان گفته: کسانی که پیش از خدمت سربازی مهارتی را کسب کرده باشند یک ماه، کسر از خدمت خواهند گرفت. سال گذشته هم ۲۳۷ هزار نفر از کارکنان وظیفه در حین خدمت، مهارت کسب کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • عکس متفاوت از پلیس زن در قزوین/عکس
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • سربازان مشمول بخوانند
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • احتمال ۱۰ روزه شدن تحویل کارت سوخت