Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:27:49 GMT

۳۵۰ گفتمان دینی در مدارس استان سمنان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۳۶۴۹

۳۵۰ گفتمان دینی در مدارس استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد در نشست صبح یک‌شنبه خود با دبیران اجرایی گفتمان‌های دینی استان سمنان به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی در شاهرود ضمن بیان اینکه ۳۵۰ گفتمان دینی مدارس در موضوعات مختلف از ابتدای سال تحصیلی جدید تا آغاز دی‌ماه ۹۷ برگزار شده است، تأکید کرد: ۱۰۰گفتمان دیگر نیز تا پایان سال در مدارس استان برگزار می‌شود تا تعداد کل گفتمان‌های دینی برگزارشده در نیمه دوم سال۹۷ به عدد ۴۵۰ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در طول سال تحصیلی جاری از ابتدای مهرماه ۹۷ تا خردادماه ۹۸ مجموعاً ۵۵۰ جلسه گفتمان برای دانش آموزان، اولیاء و آن‌ها نیز طراحی‌شده است، تأکید کرد:  برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های این گفتمان‌ها با همکاری آموزش‌وپرورش انجام‌شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، موضوع دین و زندگی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زمره موضوعات گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی هستند.

روحانی‌نژاد با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جدید تا کنون گفتمان‌های دینی در ۱۱۰ مدرسه برگزارشده است، تأکید کرد: در کنار برگزاری ۳۵۰ جلسه گفتمان دینی در بازه زمانی آغاز سال تحصیلی تا ابتدای دی‌ماه برای دانش آموزان، معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان موفق شده تا ۶۳ جلسه گفتمان دینی با موضوعات دینی، فضای مجازی و معضلات اجتماعی را نیز برای والدین و اولیاء و مربیان دانش آموزان برگزار کند.

کد خبر 4516227

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی سمنان حسین روحانی نژاد گفتمان دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان

جشن بزرگ احیای واحدهای راکد استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی و اعضای هیات وزرا و کابینه سیزدهم در سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر استانی دوم خود به سمنان با حضور در شهرک صنعتی مرکز استان در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد در استان سمنان شرکت کرد.

قرار است به صورت نمادین بازگشت ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به تولید در دوران دولت سیزدهم تاکنون جشن گرفته شود. رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور قبل از این مراسم، طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان را نیز افتتاح کرده بود.

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • نونهالان از سنین پایین در مسیر تربیت دینی قرار گیرند
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • ارباش: دنیا نفاق غرب را دید
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود