Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پارس جنوبی مقابل پرشین کیش در دیداری تدارکاتی به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم که اردویی را در جزیره کیش برپا کرده است، در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم پرشین کیش رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. سعید محمدی‌فر و نیما انتظاری، گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارس جنوبی جم در نخستین بازی دوستانه خود در جزیره کیش، به مصاف تیم مقدسی کیش رفت و این تیم را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد. شاگردان تارتار روز پنجشنبه در آخرین دیدار تدارکاتی خود در جزیره کیش، به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌روند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پارس جنوبی پارس جنوبی جم کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه به طور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.   در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک - یک به پایان رسید تا ژاپن نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌ها را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند.   در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ - ۵ به پایان رسید.   با توجه به نتیجه بازی‌های امروز تاجیکستان و قرقیزستان ۵ امتیازی شدند تا به عنوان تیم‌های اول ودوم راهی مرحله بعدی شوند. ژاپن نیز با چهار و کره جنوبی با یک امتیاز حذف شدند.   در ادامه این رقابت‌ها از ساعتی پیش ۲ دیدار در گروه D در حال برگزاریست و طبق برنامه تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت رفته و افغانستان با بحرین رو در رو شده است.

دیگر خبرها

  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • استقلالی‌ها دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند