Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@18:00:37 GMT

پیشنهاد پیوس برای زوج خط حمله تیم‌ملی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۳۷۰۴

او که سابقه گلزنی با پیراهن ایران را در کارنامه اش دارد و یکی از گلزن ترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران به شمار می آید، گفت: «در دو بازی اول، ما خیلی خوب بودیم چون ترکیبی که به میدان رفت، ترکیب مطمئنی بود. بازیکنان به خوبی می توانستند خودشان را در زمین پیدا کنند و مشخصا با برنامه تر از بازی با عراق کار را پیش بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او ادامه داد: «من فکر می کنم دلیل اصلی آن اتفاق، ترکیبی بود که بیشتر در تمرینات کنار هم قرار می گرفتند. یعنی ترکیب اصلی تیم ملی. در بازی با عراق، می دیدیم که هافبک ها با مدافعان کناری ارتباط برقرار نمی کنند و تغییراتی که در بازی و ترکیب بود، به ضرر ایران شد. به همین علت بود که کمتر از دو بازی اول، موقعیت سازی شد. مقابل یمن و ویتنام، بارها زوج طارمی و آزمون موفق به فرصت سازی شدند اما در بازی عراق این طور نشد. من فکر می کنم دلیلش، جابجایی هایی بود که در ترکیب اصلی داشتیم. به هر حال نباید به ترکیب تیم برنده دست زد.»
پیوس در نهایت گفت: «تیم ملی می تواند به راحتی تیمی مثل عمان را از پیش رو بردارد چون توانایی ایران بالاتر از این حرف هاست و باید برای قهرمانی بجنگد. ما نباید احساس ترس از حریف کنیم. اگر بهترین ترکیب با نظر کارلوس کی روش به زمین برود، نتیجه بهتری هم می گیریم. زوج سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله نیز خطرناک تر از باقی زوج ها به نظر می رسد و اضافه شدن اشکان دژاگه به تیم ملی کمک بیشتری می کند. همه این موارد در کنار هم، به سربلندی و پیروزی سریع ایران منجر خواهد شد.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران فوتبال ایران زمین عراق یمن بازی عمان کارلوس کی روش تیم ملی تیم ملی عمان فوتبال ایران پیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق در دو اطلاعیه جداگانه از دو حمله پهپادی به پایگاههای ارتش اشغالگر صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (چهارشنبه) خبر داد که شامگاه سه شنبه با یک فروند پهپاد پایگاه هوایی «عوودا» در اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است. این منطقه در جنوب فلسطین اشغالی و در نزدیکی بندر ایلات واقع شده است.

مقاومت اسلامی عراق در دومین اطلاعیه خود اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات اشغالگران، بامداد امروز پایگاه «سبیر» متعلق به ارتش اشغالگر صهیونیستی در اراضی اشغالی را نیز هدف حمله پهپادی قرار داده است.

روز یکشنبه نیز مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد و در بیانیه‌ای گفت که این عملیات ویژه در چارچوب مرحله دوم عملیات‌های مقاومت عراق علیه مواضع رژیم صهیونیستی است و در طول ماه رمضان برای حمایت از غزه تشدید خواهد شد.

در این راستا ابوآلاء الولائی دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق شامگاه شنبه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مقاومت اسلامی در عراق رکن اساسی محور مقاومت و مفهوم «وحدت میادین» است و برای خود دشوارترین هدف را در چارچوب تعهدات خود در قبال نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه مشخص کرده است و به اذن خداوند به آن دست خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)
  • جانشین سردار آزمون کیست؟
  • ترکیب احتمالی ایران در برابر تیم ملی ترکمنستان؛ جانشین سردار آزمون کیست؟