Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر با اعلام پیش‌فروش ۸۰ درصد ظرفیت بلیت‌های مردمی گفت: ممکن است برای بلیت‌های گیشه هم تاریخی مشخص شود تا از طریق سایت به فروش برسد.

عزت‌الله علیزاده در گفت‌وگویی با ایسنا درباره پیش فروش بلیت‌های این دوره از جشنواره که از ساعت ۱۰ صبح امروز (۳۰ دی‌ماه) آغاز شده است، بیان کرد: متقاضیان خرید بلیت به روال هر سال در همان دقایق اولیه منتظر باز شدن سایت بودند و در همان یک ساعت اول بخش اعظمی از بلیت‌ها به فروش رفت به طوری که پس از گذشت یک ساعت حدود ۸۰ درصد ظرفیت، پیش فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ۱۴ مجموعه سینمایی با ۲۴ سالن در نقاط گوناگون شهر تهران که برای نمایش مردمی فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته شده‌اند، گفت: امسال جدول نمایش فیلم‌ها را برای مخاطبان دو روز قبل از پیش فروش منتشر کردیم و مخاطبان زودتر اطلاع داشتند که در هر باکس چه فیلم‌هایی هست و این در تسریع روند خرید تاثیر خوبی داشت.

وی درباره خرید بلیت از طریق گیشه هم افزود: امسال تصمیم گرفتیم گیشه به آن معنایی که در دوره‌های قبل بوده،نباشد چون باعث اذیت شدن و ایجاد سختی برای مردم می‌شود و احتمال دارد برای احترام به مخاطبان در بخش فروش بلیت‌ از طریق گیشه تا هفتم بهمن ماه به این جمع‌بندی برسیم که آن‌ها را هم از طریق سایت فروش، عرضه کنیم.

علیزاده درباره ظرفیتی که برای فروش بلیت درنظر گرفته شده است، گفت:  حدود هفت هزار صندلی برای جشنواره داریم که بخش اعظم آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد و ۱۰ تا ۱۵ درصد هم به نهادها و سازمان‌ها اختصاص دارد. در روزهای سوم و چهارم بهمن‌ماه سازمان‌ها و نهادها با ارائه نامه سازمان‌های مربوطه باید به محل پیش فروش بلیت‌ها یعنی پردیس ملت مراجعه کنند تا بر اساس ظرفیتی که برایشان در نظر گرفته شده بتوانند بلیت بگیرند.

 وی خاطرنشان کرد: مخاطبانی  که بلیت‌های خود را از طریق سایت خریداری کرده‌اند هم می‌توانند از دو طریق، بلیت‌ها را دریافت کنند که یا باید روزهای پنجم و ششم بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح به محل اعلام شده در سایت مراجعه یا از طریق پیک بلیت‌ها را دریافت کنند.  

طبق مشاهده خبرنگار ایسنا در سایت "سینما تیکت" تا لحظه‌ی مخابره این خبر سینما استقلال ، ایران مال، مگامال،کوروش، زندگی،شکوفه، جوان،آستارا،ماندانا،راگا،کیان،تماشا در برخی سانس‌ها همچنان ظرفیت خالی دارند.

همچنین روابط عمومی جشنواره‌ی فیلم فجر گزارش داد که در کمتر از یک ساعت از آغاز بلیت فروشی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بیش از 4 هزار و 500 نفر بلیت خریداری کردند.

با آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر در 10 دقیقه ابتدایی 7500 سری بلیت به فروش رسید که این تعداد تا یک ساعت ابتدایی به 10 هزار سری رسیده است.

بنابراعلام مدیر سامانه پیش فروش بلیت‌ها تاکنون 50 درصد ظرفیت سانس‌های سینماها به پایان رسیده و فروش بدون وقفه ادامه دارد.

در یک ساعت ابتدایی نسبت به زمان مشابه سال گذشته میزان فروش بلیت‌ها 20 درصد افزایش داشته است.

پیش فروش بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تا ساعت 22 فردا دوشنبه اول بهمن ماه در سامانه بلیت فروشی به آدرس fajr.cinematicket.org  ادامه دارد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیش فروش بلیت های فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای مسافری برای نیمه دوم فروردین + لینک ثبت نام

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین، از امروز ۹ فروردین آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ و مسیرهای برگشت تا تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۳، از ساعت ۹ صبح امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین، صرفاً از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌پذیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

کد خبر 739856

دیگر خبرها

  • پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز
  • فروش بلیت قطارهای مسافری برای نیمه دوم فروردین + لینک ثبت نام
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین
  • زمان آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه