Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الكاظم(ع) شیراز امروز، 30 دی‌ماه در مراسم تشییع پیكرهای 3 شهید دوران دفاع مقدس ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: بعد از گذشت 1400 سال همچنان نام زهرای اطهر(ع) بر تارك عالم می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با یادآوری ویژگی‌ها و مناقب بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) اولین شهیده راه ولایت بود كه شهدای ما نیز در ولایتمداری از آن بانو الگوبرداری كردند.
طاهری با بیان اینكه پیش از این به شهدایی كه امروز تشییع می‌شوند، می‌گفتند كه مفقود هستند، گفت: اینان به دنبال سر و صدا و مطرح شدن خودشان نبودند بلكه بر اساس درسی كه از زندگی حضرت زهرا(س)، گرفتند در راه اسلام شهید شدند.
دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز با تأكید بر اینكه شهدا در پیروی از امام و رهبری به عنوان یك الگو مطرح هستند، گفت: این مسئله به ما و مسئولان این درس را می‌دهد كه باید به دنبال انجام تكلیف خود باشیم.
وی با تصریح اینكه در نظام جمهوری اسلامی هر كسی تكلیفی دارد، گفت: شهدا كسانی بودند كه به وظیفه و تكلیف عمل كردند و امروز نیز نوبت مسئولان است كه به تكلیف و وظیفه خود عمل كرده و گامی در جهت رفع مشكلات مردم به خصوص مشكلات معیشتی و اقتصادی آنان بردارند.
طاهری اظهار كرد: خون‌های بسیار بر زمین ریخت تا ارتباط و وابستگی كشورمان به دشمنان و بیگانگان قطع شود و مستقل و با عزت باشیم؛ شهدا رفتند تا ثابت كنند كه مسلمانان و شیعیان به وظیفه خود عمل می كنند.
دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز با یادآوری اینكه این انقلاب متعلق به مستضعفان است، گفت: مستضعفان هر زمان ندای رهبری را بشنوند، حتماً به آن لبیگ می‌گویند لذا باید قدر آنان را بدانیم.
وی با تأكید بر اینكه پاسداشت شهدا یكی از وظایف مهم مسئولان است، گفت: مردم ولی نعمت این انقلاب و نظام هستند و مملكت ما بر پاشنه محرومان می‌چرخد و حق آنان است كه در آسایش و رفاه باشند.
طاهری ضمن انتقاد از سوءمدیریت برخی از مسئولان گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم كه مقام معظم رهبری به جای برخی از افراد از مردم عذرخواهی می‌كند در صورتی كه اگر همه به تكلیف خود عمل كنیم، مسلماً مشكلات هم برطرف خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي شهدا عمل به تكليف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه

  سعید تجلیلی طی پیامی نوشت: دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل شجره طیبه‌ای است که نشان‌دهنده نگاه دوراندیش و حکیمانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از نهادهای باصلابت مردمی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
 سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عزیز پیوسته می‌جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می‌کرد، توانست در اولین گام اساسی خود نقش تعیین‌کننده‌ای در دفع تجاوزات ایادی استکبار به کشور عزیزمان ایران اسلامی ایفا کند.
 
 پاسداران جان‌برکف، در طول همه‌سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز به‌عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمام تهدیدها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش‌برآب ساخته‌اند و به بهای جان خود، نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.
 
 کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی و مقاومت، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده جدوجهد این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت بزرگی است که از بدو تأسیس بر عهده گرفته و باگذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن تحت زعامت امامین انقلاب اهتمام دارد.
 
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته همواره به‌عنوان بازوی توانمند ولایت‌فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور خوش درخشیده است.

 وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیور مردان سپاه در حمله موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.
 
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای گران‌قدر و به‌ویژه شهیدان پاسدار و سید شهدای مقاومت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان محترم نیروی زمینی سپاه قرارگاه شهید سجاد، سپاه شهرستانی پاسداران شریف و مخلص شهرستان سراوان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف، تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه