Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه بارندگی های اخیر برای منابع آبی استان مفید بود گفت : ذخیره آب سدهای استان با افزایش 24 درصدی ، از 133 به 171 میلیون متر مکعب رسید.

موسوی ذخیره آب سدهای رجایی و البرز را به ترتیب 52 و 103 میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود : میزان ذخیره آب این سدها در مدت مشابه پارسال ، 40 و 80 میلیون متر مکعب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه میزان ذخیره آب آببندانهای مازندران هم از 177 به 199 میلیون متر مکعب رسید به کشاورزان توصیه کرد از بارندگی های دشت برای ذخیره آببندانها و نیز آب تخت و شخم و شیار زمینهای خود استفاده کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، طول این طرح را ۱۲ کیلومتر اعلام کرد وگفت:تاکنون برای اجرای این طرح، ۶۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکریزی و چهار هزار متر مکعب خاکبرداری شده است.
بهزاد شاهسوندی افزود: برای بهره برداری از این طرح، ۹۵ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵ هزار و ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای این طرح ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، ادامه داد: تکمیل طرح مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت به بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران
  • پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت
  • بیش از ۵ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • خزانه‌گیری ۱۴۰ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • ذخیره‌سازی ۵ میلیون و ۷۹۰ هزار مترمکعب روان‌آب در سد‌های خراسان جنوبی
  • خزانه گیری ۱۴۰ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران