Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:45:06 GMT

تمدید مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۳۹۰۵

تمدید مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: با توجه به استقبال زوج های جوان و تعداد بالای ثبت نام کنندگان، ثبت نام دوره بیست و دوم طرح ملی همسفر تا بهشت تا ۳۰ بهمن ماه تمدید می شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدمهدی صالحی با اعلام این خبر تصریح کرد: بنا به اعلام رسمی سامانه ازدواج دانشجویی مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت پایان دی ماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال بالای زوج های دانشجو مهلت ثبت نام تا ۳۰ بهمن ماه تمدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته دو ماه زودتر ثبت نام را آغاز و اعزام‌ها را شروع کردیم، افزود: این مسئله باعث شد تا بتوانیم خارج از زمان های ازدحام زائر در مشهد همچون رجب و شعبان اعزام ها را ساماندهی کنیم و بتوانیم ضمن کاهش هزینه رزرو هتل ها، از بهترین هتل ها برای پذیرایی از دانشجویان بهره ببریم.

صالحی تصریح کرد: در دانشگاه‌هایی که زمینه آموزش مجازی فراهم است سعی می‌کنیم تا بخشی از آموزش‌ها به صورت اختیاری و در قالب شبکه های مجازی به زوجین ارائه شود و ادامه آن نیز همزمان با سفر به مشهد مقدس و در قالب مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های معنوی و ارائه مهارت‌های زندگی با استفاده از ابزارهای هنری همچون تئاتر با محتوایی ناظر به موضوعاتی که در زندگی زناشویی زوج‌های جوان تاثیرگذار و ماندگار است برگزار شود.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ثمره این رویکرد را آمار بسیار پایین طلاق در میان ازدواج‌های دانشجویی در مقایسه با ازدواج‌های معمولی عنوان کرد و اظهار داشت: آمار طلاق در میان دانشجویانی که بین سال ۹۰ تا ۹۷ ازدواج دانشجویی کرده‌اند، از میانگین طلاق در سطح جامعه بسیار کمتر است.

به گزارش روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، صالحی در پایان اعلام کرد: متقاضیان برای شرکت در این طرح می توانند به سایت ezdevaj.orgمراجعه کنند و پس از انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب کاروان خود اقدام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ازدواج دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت

 مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به نشانی www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

وی به داوطلبان توصیه کرد برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده را به دقت مطالعه کنند. در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و غیره در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس