Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@23:46:10 GMT

کیفیت عملکرد فرغون بهتر از پراید است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۳۹۳۴

کیفیت عملکرد فرغون بهتر از پراید است

شهاب نادری گفت:وزیر صمت باید با اقدامی انقلابی مانع خودسری خودروسازان شود و کیفیت تولید داخلی را ارتقا بخشند.

گروه خودرو بازارنیوز : شهاب نادری با انتقاد از افزایش مکرر قیمت خودرو، گفت: برخی شرکت‌های خودروسازی قیمت خودرو را شبانه افزایش می‌دهند این در حالی است که در حال حاضر خانواده‌های کم درآمد و اقشار ضعیف جامعه حتی نمی‌توانند پراید -که ارزان ترین خودرو موجود در کشور است- خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پراید در کشورهای خلیج فارس خریداری ندارد

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پراید در کشورهای خلیج فارس در مقایسه با قیمت‌های مناسب خودروهای لوکس خریداری ندارد، افزود: از آنجایی که کیفیت خودروهای داخلی پایین است در سایر کشورها از این خودروها استقبال چندانی نمی‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت‌ خودروها به قدری افزایش پیدا کرده که خانواده‌های کم درآمد به سختی می‌توانند پراید بخرند. مردم از کیفیت خودروها راضی نیستند اما از آنجایی که توانی برای خرید خودروهای با قیمت بالاتر ندارند ناچارند تنها به خرید پراید روی آورند.

عملکرد فرغون بهتر از پراید است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد کیفیت فرغون بهتر از پراید است، ادامه داد: در حال حاضر کشور در تحریم به سر می‌برد و شرکت‌های خودروسازی باید با تمام توان خود در خدمت مردم باشند در حالی که به نظر می‌رسد در خلاف جهت حرکت می کنند.

شرکت‌های خودروسازی با تعدیل قیمت‌ها زمینه آسایش روانی مردم را فراهم کنند

وی با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی باید با تعدیل قیمت‌ها زمینه آسایش روانی مردم را فراهم کنند، تاکید کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید با اقدامی انقلابی مانع خودسری خودروسازان شود و کیفیت تولید داخلی را ارتقا بخشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه خودروسازان باید اقتصاد مقاومتی را به درستی اجرا کنند، یادآور شد: در حال حاضر مردم از خودروهای حداقلی نیز محروم هستند و نارضایتی‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد.

خودروسازان خودروها را احتکار کردند

وی با بیان اینکه خودروسازان خودروها را احتکار کردند، عنوان کرد: خودروسازان نبود قطعه را دلیل عدم تحویل خودروها در موعد مقرر مطرح می‌کنند در حالیکه خودروها را با قیمت های بالا در بازار به فروش می‌رسانند عمل آنها با صحبت‌هایشان مغایرت دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان پیگیر افزایش مکرر قیمت خودرو و پیش فروش‌های انجام شده هستند. در صورت حل نشدن مشکلات این حوزه از وزیر صنعت سوال خواهیم کرد.

 

خانه ملت

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Bpr برچسب ها: خودرو داخلی ، پراید ، کیفیت خودروهای ایرانی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: خودرو داخلی پراید کیفیت خودروهای ایرانی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • قدرتنمایی بزرگترین عضو خانواده تیگو در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ /عکس
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان