Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از تسنیم، جبار کیانی‌پور، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 30 دی‌ماه اظهار کرد: امکان ایجاد صنایع تبدیلی برای افزایش ارزش افزوده محصولات باغی همراه با توسعه کشت این محصولات سبب جلوگیری از تلفات محصولات می‌شود.
وی خواستار توسعه و ایجاد صنایع تبدیلی در نقاط مختلف استان با حمایت و هدایت بخش خصوصی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر شد و افزود: سرمایه گذاری و توسعه فعالیت‌های تولیدی در بخش باغبانی به دلیل اینکه نیاز به نیروی کار کارگری زیاد دارد سبب ایجاد فرصت‌های شغلی جدید شده و مشکل بیکاری تا حدودی برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با توجه به تنوع شدید اقلیمی، منابع آب کافی و خاک مناسب در استان، زمینه برای کشت انواع محصولات باغی از جمله گردو، سیب، هسته داران، مرکبات، انگور، گل‌های زینتی(گل رز و لاله)، زیتون و انار فراهم است.
کیانی‌پور با اشاره به اینکه سالانه به دلیل بی تدبیری متولیان امر بخش زیادی از دسترنج باغداران توسط دلالان به حراج می‌رود، ادامه داد: محصول سیب کاکان و انگور سی سخت و دیگر مناطق استان همه ساله به قیمت بسیار پایین‌تر از بازار توسط دلالان خریداری می‌شود.
وی خواستار حمایت و هدایت کشاورزان و باغداران توسط مسئولان و متولیان امر شد و تاکید کرد: در این زمینه هیچ گونه کوتاهی و قصوری پذیرفتنی نیست و نباید نسبت به زیان باغداران و کشاورزان بی تفاوت باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی محصولات باغی صنایع تبدیلی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد