Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای دیدار با رئیس‌جمهور چاد، به این کشور سفر خواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه برای دیدار با «ادریس دبی» رئیس‌جمهور چاد، به این کشور سفر کرد.

نتانیاهو در سفر گفت: من و رییس‌جمهور چاد درباره تغییر در جهان اسلام و همین‌طور درباره  تغییر روابط بین اسراییل و کشورهای مسلمان گفت‌و‌گو می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اسرائیل به دنبال ایجاد یک تغییر چشمگیر در جهان اسلام است. این چیزی است که ایران و فلسطین را خشمگین می‌کند.

نتانیاهو از برنامه‌اش برای سفر به سایر کشورهای عرب و مسلمان درآینده نزدیک خبر داد.

رئیس‌جمهور چاد هم گفت که روابط احیا شده بین دو کشور «مسئله فلسطین را از بین نخواهد برد».

وی خاطرنشان کرد که امیدوار است به زودی روند صلح بین فلسطین و اسراییل برقرار شود.

نتانیاهو نیز با اشاره به اینکه چاد در مرز لیبی و سودان قرار دارد، گفت که این دیدار بخشی از تلاش ما برای ایرجاد تغییرات چشمگیر در میان مسلمانان و اعراب است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه‌گویی‌های خود مدعی شد که این تغییرات برای ایران و فلسطین بسیار دردناک است آنها سال‌ها برای مقابله با این اقدامات تلاش کردند ولی موفق نشدند.  

وی در ادامه اضافه کرد: مسائل بیشتری اتفاق می‌افتد، کمی صبر کنید، فقط کمی، نه خیلی...

بر اساس اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده قرار است در این سفر نتایناهو با رئیس‌جمهور درباره مسائل مختلفی همچون موضوعات امنیتی، از سر گیری روابط بین چاد و رژیم صهیونیستی و انعقاد قراردادهای مختلف سیاسی و نظامی و تامین امنیت مرزهای چاد بحث و گفت‌و‌گو کنند.

دبی در ۲۵ نوامبر سال گذشته برای اولین‌بار به عنوان رئیس‌جمهور چاد به اراضی اشغالی سفر کرد. این دیدار پس از قطع روابط دو طرف در  ۴۵ سال گذشته انجام شد.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد