Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش جهانی دفاع از کودکان -شاخه فلسطین در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۸ میلادی حدود ۵۷ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است.

به گزارش ایسنا، جنبش جهانی دفاع از کودکان -شاخه فلسطین در این گزارش اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۸ میلادی حدود ۵۷ کودک فلسطینی را به شهادت رساند که حدود ۴۵ کودک فلسطینی از آغاز راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز "بازگشت" در ۳۰ مارس ۲۰۱۸ میلادی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش خبرگزاری "معا"ی فلسطین، این جنبش گزارش خود را به بازپرسان تحقیقاتی سازمان ملل ارائه داد که در پی نشست ویژه‌ شورای حقوق بشر سازمان ملل در ماه مه ۲۰۱۸ تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، نیروها و مسؤولان اسرائیلی، مسؤول جنایت‌های جنگی، ضد بشری و همچنین نقض‌های گسترده قوانین بین‌المللی به دلیل به شهادت رساندن کودکان فلسطینی معترض در نوار غزه هستند.

جنبش جهانی دفاع از کودکان کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل را به پیگیری مواخذه عاملان جنایت‌ها از طریق تحلیل نقض‌های قوانین کیفری بین‌المللی ترغیب کرد که در حیطه اختیارات دادگاه بین‌المللی است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل در ۱۸ مه ۲۰۱۸ در ژنو جلسه ویژه‌ای برگزار کرده بود که در آن به وخامت اوضاع حقوق بشر در اراضی فلسطین اشغالی پرداخته شد و طی آن تصمیم به تاسیس کمیته تحقیقاتی بین‌المللی برای تحقیق در خصوص تمامی نقض‌های قوانین بین‌المللی در اراضی فلسطینی در جریان راهپیمایی‌های بازگشت گرفته شد.

انتهای پیام

مترجم: مریم مینایی

دبیر:‌ زهرا موسوی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در جنوب لبنان مرتکب شده است.

منابع خبری اعلام کردند که حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان شهادت و زخمی‌شدن چند شهروند این کشور را در پی داشته است.

بر اساس گزارش‌های رسیده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک «حانین» در استان «النبطیه» واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده و ویران کرده‌اند.

منابع پزشکی لبنانی اعلام کردند که در پی این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ۲ بانو به شهادت رسیده‌اند و چند نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6086979

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان