Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اردوی نخست آمادگی تیم ملی کبدی جوانان ایران در اهواز برگزار شد که بازیکنان انتخاب شده از این مرحله به اردوی دوم در بابلسر دعوت شدند.

ملی پوشان جوان کشورمان در سالن ورزشی سردار شهید خوشنویس بابلسر روز‌های ۲۶ دی تا ۵ بهمن ماه در حال تمرین هستند و محل اسکان آن‌ها نیز خوابگاه شهید نواب صفوی دانشگاه مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیرحسین بسطامی، ابوالفضل مقصودلو دوبینی، حیدرعلی اکرامی، امین قربانی، محمد سعید ریگی، علیرضا شهرکی، محمد ابوالفارسی، محسن خادمی، میلاد احمدی، میلاد جباری، محمدرضا کبودرآهنگی، احمد عسگری، محمدرضا شادلو، امید خجسته، وحید رضایی مهر، سعید اکرمیه، امیر حسین حیدری، محمدرضا حیدریان، امیر حسین داوری، امیر محمد فرضی، محمدسجاد کیوانی نژاد، علی اصغر وفایی، علی سورتیچی، مرتضی عیدی، علی مرادی، امیر حسین کریمی و شاهو رضاقلی، بازیکنان دعوت شده به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جوانان در بابلسر هستند.

علی سورتیچی از ساری تنها کبدی کار مازندرانی حاضر در این اردوست و علاوه بر وی ۸ کبدی کار دیگر از شهر‌های آمل، محمودآباد و ساری با معرفی هیات کبدی مازندران به اردو اضافه شدند تا در صورت جلب رضایت کادرفنی به جمع ملی پوشان اضافه شوند.

جواد موسوی نسب، سرمربی تیم ملی کبدی جوانان است و رضا کمالی مقدم و سعید کمالی به عنوان مربی و مربی بدنساز وی را یاری می‌کنند.


انتهای پیام/ک

برگزاری اردوی کبدی در بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان رقابت های کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی

 اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان تا بیست و یکم اردیبهشت  به میزبانی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
 آیدین علیاری در رده بزرگسالان، در رده امید،علی لبیب و در رده جوانان، پردیس فیض اللهی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی