Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@19:10:41 GMT

وکیل سعید مرتضوی: رفتن مرتضوی به نجف شایعه است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۰۷۶

این کار از شیطنت های یک خبرنگار است و به نظرم خبرنگاران پیشنهاد دهند که با چنین افرادی چه باید کرد ولی در این زمینه که شکایت کنیم آقای مرتضوی هنوز با من صحبتی نکرده است. آفتاب‌‌نیوز : وکیل سعید مرتضوی گفت: رفتن مرتضوی به نجف شایعه ای بی اساس است، موکلم در زندان مشغول تحمل کیفر است و طرح چنین شایعاتی را می توان از شیطنت هایی دانست که گاهی از سوی برخی افراد منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید ایوبی گفت: نمی دانم شایعه رفتن سعید مرتضوی به نجف از کجا آمده است ولی تا جایی که می دانم ظاهرا کسی که این شایعه را پخش کرده یک خبرنگار بوده است.
وی افزود: من این شخص را نمی شناسم ولی این خبر را به وکیل مرتضوی منتسب کرده بودند در حالی که من نه با خبرنگاری صحبت کرده بودم و نه مصاحبه ای با من شده بود. من وقتی با این خبر مواجه شدم، تعجب کردم و اولین بار از یک خبرنگار این سوال را با من درمیان گذاشت که مرتضوی زندان است یا نجف و من این خبر را تکذیب کردم.
این وکیل دادگستری درباره احتمال شکایت از کسی که شایعه نجف بودن مرتضوی را مطرح کرده بود، گفت: این کار از شیطنت های یک خبرنگار است و به نظرم خبرنگاران پیشنهاد دهند که با چنین افرادی چه باید کرد ولی در این زمینه که شکایت کنیم آقای مرتضوی هنوز با من صحبتی نکرده است.
ایوبی تاکید کرد: مساله حضور مرتضوی در نجف از اساس دروغ است و موکلم در حال حاضر در زندان در حال تحمل کیفر است.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سعید مرتضوی نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. شب گذشته  حال و هوای زندگی کولبران به تصویر کشیده شد و شما می توانید بخش هایی از آن را مشاهده کنید.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند