Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@04:19:25 GMT

(تصاویر) آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با عمان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۰۹۱

کنفرانس خبری کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی و آخرین تمرین پیش از بازی با عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا در ابوظبی برگزار شد.   عمان در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها آسیا یکی از تیم‌هایی بود که علی‌رغم قرار گرفتن در رتبه سوم نمایش بسیار خوبی از خود ارائه داد و می‌توان آن‌ها را حریف سرسختی برای یوزپلنگان ایرانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان وربیک هلندی طبق آمار رسمی ارائه شده توسط ای اف سی یکی از تیم‌هایی بودند که مالکیت توپ را مقابل ازبکستان و ژاپن در اختیار داشتند و با انجام کارهای تاکتیکی موقعیت‌های فراوانی به دست آوردند.   دیدار تیم ملی ایران و عمان امروز یکشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ در ابوظبی انجام می‌شود.   عکاس: مهرورز احمدی/باشگاه خبرنگاران، مهدی بلوریان/فارس  

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیم ملی بازی جام ملت ها تیم ملی عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای نخستین بار تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرده و مجید مرتضایی را به‌عنوان سرمربی ایرانی بالای سر خود داشت، با کامبک شگفت انگیز در بازی امروز مقابل بحرین توانست در جایگاه دوم جدول گروه D قرار بگیرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

شاگردان مجید مرتضایی که جام ملت‌های آسیا را با شکست 3 بر یک مقابل ایران آغاز کردند و در دومین دیدار برابر کویت به تساوی رسیدند، در نیمه اول بازی امروز برابر بحرین ناامید شدند و با باخت 2 بر یک به رختکن رفتند.

فوتسالیست‌های افغانستان در نیمه دوم کاملا متفاوت کار کردند و توانستند با نمایش استثنایی و زدن دو گل مقابل بحرین، توانستند برتری خود را تا لحظات پایانی حفظ کنند و به پیروز 3 بر 2 برسند و از مرحله گروهی صعود کنند.

شاگردان مرتضایی توانستند با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل منفی یک، در مقایسه با کویت که مثل آنها 4 امتیاز کسب کرده ولی تفاضل گل منفی 3 داشت، در رده دوم جدول گروه D قرار بگیرند و حریف تیم ملی فوتسال تاجیکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شوند.

تیم ملی فوتسال افغانستان البته می‌تواند در بازی بعدی هم شگفتی‌سازی کند و با عبور از سد تاجیکستان و رسیدن به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی را هم بگیرد.

دیگر خبرها

  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!